عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
4 صفحه
حاج مهدی خادم آذریان در گفت و گوی تفصیلی با عقیق:

امکان ندارد یک هیئت ضد انقلاب باشد / آقا گفتند : با خواندن شما دلم باز شد + فیلم

روزعاشورا وقتی همه سرها بریده شد، تحریم ها برداشته شد." دولتمردان ما الآن فکر کنند تحریم ها تمام می شود؛ یا تصورشان این است با مذاکره و دوستی با آمریکا همه چیز حل می شود؛ تا "تمام انقلاب" ما را سر نبرند، تحریم ها برداشته نمی شود.
حجت‌الاسلام پناهیان در گفت‌وگوی اختصاصی با عقیق:

هیئت‌ها باید حقیقت غریب انقلاب را با بیانی زیبا به جامعه منتقل کنند

این زیبایی و دلنشینی که در متن پیام انقلاب وجود دارد را به مردم انقلاب منتقل کنند. متن پیام انقلاب آنقدر زیبا هست که نیاز به بزک و آرایش غلیظ ندارد اما زیبایی آن گاهی منتقل نمی‌شود. جامعه امروز نیازمند این انعکاس‌ها و بهره‌برداری ارزش‌های آن از میان‌ پرتوهای زیبای آن است.
آیت‌الله علم‌الهدی در گفت‌وگوی اختصاصی با عقیق:

هیئتی‌ها در میدان انتخابات رسالت اتکا به بصیرت حسینی دارند/هرکجا سخنرانان و مداحان ما کنار ایستادند ما شکست خوردیم!

نوکری فقط حضرت سیدالشهداء(ع)، گریستن به روضه‌ها و مرثیه‌سرایی نیست مهم ورود به میدان کربلاست. این را هم بگویم وظیفه‌شان توجه به بصیرت حسینی است. آن‌ها از امام حسین(ع) چه بصیرتی را آموختند به همان عمل کنند.
گفت و گوی عقیق با حاج شهروز حبیبی اردبیلی

هدیه با ارزش رهبر انقلاب به مداح اردبیلی/آقا به زبان آذری تشویقم کردند

معظم له هر سال مطالب جدید و رهنمودهای ارزنده ای دارند که بسیار پر مغز و پر محتواست. اگر دوستان ذاکر به این موضوعات بیشتر بپردازند و مقداری در فرمایشات حضرت آقا تامل کنند اشکالات جامعه ستایشگری به طور کلی برطرف خواهد شد که این دستاورد بزرگی خواهد بود.
کربلایی سیدرضا نریمانی در گفتگو با عقیق

سلام بچه های هیئت را به آقا رساندم

ایشان مثل همیشه لطفشان شامل حال بنده شده و بسیار تحسین و تمجید فرمودند. من هم در همین فرصت کوتاه سلام بچه های هیئت فدائیان حسین(ع) رابه ایشان رساندم. ایشان نیز فرمودند : سلام بنده را هم به بچه های هیئت برسانید.
گفت و گوی عقیق با حاج سید احمد شمس ، مجری دیدار مداحان با رهبر انقلاب :

مداحی که اواسط خواندن بیرون رفت/ این دیدار بزرگ نیاز به یک دبیرخانه قوی دارد/ کسی پیگیر بیانات آقا نیست

برخی فکر می‌کنند این مقررات و دقایق را از خودمان مطرح می‌کنیم . یکی از این مداحان مشهور تهران شروع کردن به مداحی، اما اصلاً توجهی به زمان نداشتند. پس از مداحی آقا فرمودند از مجری محترم تشکر فراوان می‌کنم.
گفت و گوی عقیق با حاج سید احمد صالحی خوانساری در آستانه دیدار مداحان با رهبرانقلاب

در تحقق دغدغه های آقا موفق نبوده ایم/ در بعضی هیئت ها از انقلاب خبری نیست

تأکید حضرت آقا این است که مستمع در پایان جلسه دست خالی نرود و ایشان همواره این نکته را متذکر شده‌اند که یک مداح با هنرش، شعر و نغمه مناسبش و یا با یک بیت شعر می‌تواند کار یک ساعت سخنرانی را انجام دهد.
کربلایی سیدرضا نریمانی در گفت‌ و گو با عقیق

با نگاه پدرانه آقا آرام شدم/ "منم باید برم " چگونه ساخته شد/ تاثیر شهدای مدافع حرم روی مضامین مداحی ها + فیلم

برخی هنوز آن فضای تأثیرگذاری شهید را نچشیده‌اند . برخی از ذاکرین ما هنوز به اهمیت بحث شهید در جامعه نرسیده‌اند. برخی می‌گویند ما فقط برای امام حسین(ع) می‌خوانیم ولاغیر!
درد دل‌ های تلخ و تکان دهنده همسر حاج یونس حبیبی با عقیق؛

مجبور شد مسافر کشی کند/ برخی مداحان معروف تلفن حاجی را هم جواب نمی دادند

همین الان ایشان در آی‌سی‌یوی بیمارستان ساسان بستری هستند دغدغه پرداخت مطالبات و چک‌های خودشان را دارند؛ روی تخت بیمارستان هم نگران پرداخت بدهی هایش است . هیچ‌وقت همسرم در این شرایط از اینکه در مسیر ولایت و اهل‌بیت ، ایثارگری و سلحشوری کرده پشیمان نشد
گفت و گو با حاج مصطفی خرسندی که به الگو بودن مداحان در جامعه تأکید دارد

باید با اباعبدالله(ع) محشور شویم، نه مشهور

به نظرم ذاکر یا واعظی که در هیأت به وظایف ستایشگری و منبری خود می‌پردازد باید یک الگو برای قشر جوان باشد و به آنچه می‌گوید عمل کند. من در جلسات خودم گفته‌ام راضی نیستم کسی که در کلاس من شرکت می‌کند حتی برای چای ‌خوردن در قهوه‌خانه بنشیند. حضور در این‌گونه اماکن دور از شأن یک نوکر اهل ‌بیت است.
تازه ها
پربازدید ها
پرطرفدارترین عناوین