عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
7 صفحه
با سخنرانی حجت الاسلام قرنی و مداحی سید مهدی میرداماد برگزار شد + گزارش تصویری و صوت

شب شهادت امام عسکری (ع) در مهدیه تهران

حضرت آمدند و سر پدر را به دامن گرفتند . تا نزدیکی های اذان صبح سر امام عسکری (ع) بر دامن پسر بود . سپس نزدیک اذان صبح امام فرمود پسرم ، مهدی جان من را وضو بده ، ببینید چه بر ایشان گذشته که یک جوان 28 ساله توان وضو گرفتن ندارد
بیان حجت الاسلام رفیعی درباره نفس و مراتب آن:

نفس مان را مدیریت کنیم!

این را بدانیدکه گاهی چیزهای خوب دشمن انسان می شود مثل اولاد و همسر. در قرآن داریم که گاهی اولاد و همسر شما دشمن شما می شود.
کلام ارزشمند آیت الله "علوی گرگانی" درباره فراگیری معارف:

گوش دل را شنوا کن، همه چیز اصلاح می شود!

عزیزان من در رفت و آمد به محضر بزرگان دین باید کمال استفاده را از سخنان آنان که بیان قرآن و روایات ائمه هدی(ع) است را داشته باشیم. نباید این رفت و آمدها تنها گذراندن عمر و ضایع کردن آن باشد

یک شب تلخی و عمری شیرینی!

قلب ما مثل چشمه اول بهار شروع به جوشيدن كرد، دريا دريا معرفت از اين دريا جوشيد، ما هم ديديم دل شده مثل چشمه! رفتيم مدرسه كه طلبه بشوم، گفتم من مى‏خواهم طلبه بشوم، گفتند: بيا. درس هاى سه ساله را شش ماهه مى‏خواندم، تا به اينجا رسيدم.
توبه و بازگشت از منظر "علامه طهرانی"(ره):

تا خورشید قیامت طلوع نکرده، توبه کنید!!

دنیا محل عمل است، خدا ما را آورده برای اینکه بیدار باشیم، بینا باشیم، به سوی پروردگار خوب حرکت کنیم. تمام آن مقاماتی که در قرآن مجید دستور داده، عنایت شده و بیان شده، از آن کسانی است که در دنیا کار کنند: «امروز، روز عمل است، حسابی نیست؛ فردا روز امتحان و حساب است و عملی نیست.»

امام محجوب نیست، اعمال شما امام را دور کرده است!

وقتی که به مکه آمده بودم، در حالی که گریه می کردم و در آنجا به دنبال امام زمان(عج) می گشتم، روزی دستی به روی شانه ام آمد و به من گفت به دنبال چه چیزی هستی؟گفتم به دنبال امامی هستم که محجوب است و او در جوابم گفت: امام محجوب نیست، اعمال شما امام را دور کرده است.

با چه دعایی ائمه(ع) را زیارت کنیم

عضو هیئت علمی دانشگاه قرآن و حدیث با بیان اینکه با زیارت جامعه کبیره، هر امامی را در هر زمانی می‌توان زیارت کرد، گفت: مضامین والای این دعا عملاً به ما می‌آموزد که چگونه می‌توان تمام هستی خود را فدای اهل‌بیت(ع) کرد.
توصیه حجت اسلام پناهیان به پیاده‌روی بزرگ اربعین؛

اگر اهل زیارت هستید، اربعین را حتما درک کنید

پناهیان می گوید: سیره اولیا الله این بود که مرکب را کنار می گذاشتند و با پای پیاده می رفتند معلوم می شود این پیاده روی خیلی از نظر معنوی موضوعیت داره . آثار بسیار عمیقی در وجود انسان می گذارد هر کسی رفته این تجربه را احساس کرده است.
شب چهارم صفر در بیت الحسن(ع)

نشانه های دینداری مومن

حاج آقا صدیقی هر چند با اشک هایش معروف است و با گریه های سریع و مداومش به مستمع هم حال خوشی می دهد،اما کنار همه این گریه هایش، همیشه انگار لبخند کوچکی هم هست.پای روضه اش زود و زیاد گریه می کنی و وقتی برق های هیئت را روشن می کنند و دوباره حاج آقا را می بینی دلت روشن می شود
تازه ها
پربازدید ها
پرطرفدارترین عناوین