عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۳۰۲۳۲
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۱
اعلام شد:
عبارت «آزادگان عالم در خیمه حسین‌اند» با هشتگ #طرف_درست_تاریخ به عنوان شعار مشترک هيأت‌های عزاداری در ايام محرم و صفر ۱۴۰۳ اعلام شد.

عقیق: نظر به فرارسيدن ماه محرم و صفر و ايام عزاداری شهادت سیدالشهدا(ع)، سازمان هيأت و تشكل‌های دينی با محوريت شورای هم‌آهنگی شبكه‌های هيأت و تشكل‌های دينی با رويكرد در برگيری موضوعات مختلف محرم و صفر، حول محور آزادگی و مقاومت و با نگاهی به تحولات منطقه و به خصوص جنگ غزه و گسترده شدن جبهه مقاومت تا سرحدات عالم، پيشنهاد شعار مشترک برای هيأت‌های عزاداری را به فراخوان گذاشت.

پس از بررسی و پايش شعارهای ارسال شده توسط جامعه ‌بزرگ هيأتی و نخبگان فرهنگی و برای همراهی با رسانه ملی و دیگر نهادهای تبلیغی عمومی، با در نظر گرفتن مصالح رسانه‌ای و مقتضیات امت اسلامی نهایتاً عبارت «آزادگان عالم در خیمه حسین‌اند» با هشتگ #طرف_درست_تاریخ به عنوان شعار مشترک جامعه محبان‌ اهل‌بيت(ع) و هيأت‌های عزاداری در ايام محرم و صفر ۱۴۰۳ انتخاب شد.

اين شعار مشترک، بنا دارد خط محوری فعاليت‌ هيأت‌های مذهبی در كنار شعارهای اختصاصی هركدام از آن‌ها باشد. به جهت بهره‌وری بيشتر، نشان‌نوشت ويژه‌ اين شعار نيز طراحی شده است تا مورد استفاده هيأت‌ها در تبليغات و فضاسازی‌ها قرار گيرد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین