عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
5 صفحه
حجت‌الاسلام علی ثمری در گفت‌وگوی اختصاصی با عقیق:

حاج منصور برایم دعا کرد/ از خانواده شهدا ، مسجدی ها و هیئتی التماس دعا دارم

پزشکان در حال شناسایی بیماری مرموز حاج علی هستند و مشاوره‌های پزشکی ادامه دارد. تیم پزشکی مجربی کار را دنبال می‌کنند که بنابر قولی‌ که داده‌اند به زودی نتایج اعلام خواهد شد.
حاج سید مجید بنی فاطمه در گفت و گو با عقیق:

نوکری اهل بیت را با دنیا عوض نمی کنم/ باید برای تحقق منویات رهبر انقلاب برنامه ریزی کنیم

حقیقت این است که گاهی اوقات در مصاحبه های مکتوب، منظور گفت و گو شونده به درستی منتقل نشده و همین باعث ایجاد برخی سوتفاهم ها می شود. اینکه دوستان تصور کرده اند من علاقه به بازیگری دارم نیز از همین قبیل سوتفاهم هاست.
گفت و گوی عقیق با "کربلایی حبیب عبدالهی" مداح و جانباز مدافع حرم در اولین سالگرد مجروحیت

در آغوش آقا دردهایم را فراموش کردم/ آن روز خان طومان ، کربلا شد + فیلم

تصوری که من از شام داشتم شام بلا بود و ویرانه. از فرودگاه که بیرون آمدیم منظره‌ای که دیدیم فقط ویرانه بود . خانه‌ها آوار شده بودند . همانجا به دوستانم گفتم ببینید دقیقاً آمده‌ایم در همان خرابه‌ای که حضرت رقیه(س) در آن بود فقط وسعت آن خرابه بیشتر است.
گفت و گو با یک مداح، گریمور، آرایشگر ، دمام زن و ... شخصیتی که حتما برای شما هم جذاب است

هیئتی ها همیشه باید آراسته باشند / «ریش» و قیچی دست من است

حاج محمود کریمی مشتری آرایشگاهم شد. به واسطه معرفی بنده توسط حاج محمود، حاج سعید حدادیان،‌ حاج عبدالرضا هلالی و بسیاری از مداحان،‌ واعظان، اقشار هنرمند و بعضا چهره های سیاسی برای اصلاح به آرایشگاه بنده می آیند.
از تعزیه خوانی تا مداحی در حضور رهبر انقلاب در گفت و گوی "عقیق" با حاج حسن شالبافان / بخش پایانی

به آقا گفتم دوست دارم برایتان روضه بخوانم / مداح باید با عمل خود به مستمع درس بدهد

بعد از ایشان من دو بیت خواندم و دعا کردم. وقتی ایشان بالا می‌رود به آقای عاصی می‌گوید میرداماد اینجا بود چرا نگفتید بخواند. آقای عاصی گفت : ایشان میرداماد نیست مداح جوانی است به نام شالبافان. بعد حاج علی مرا صدا زد و به شوخی گفت پیرداماد هستی یا میرداماد!
از تعزیه خوانی تا مداحی در حضور رهبر انقلاب در گفت و گوی "عقیق" با حاج حسن شالبافان / بخش اول

چرا برخی مخالف اعتماد به جوان ها هستند ؟/ میرداماد نابغه روضه است

رو کرد به من و گفت: این کسی را که می‌گویند شبیه میرداماد می‌خواند تویی!آن موقع که به بنده این فرصت داده شد در این تکیه بخوانم بسیاری ابراز نارضایتی کردند و گفتند چرا باید به یک بچه این فضا داده شود؟! و یا می‌گفتند در "حاج سید ‌حسن" یک بچه مداحی می‌کند.
گفت و گو با حجت‌الاسلام سیدحسین مومنی

دشمن از تاثیر گذاری هیئت ها می ترسد /داستان گفتن، شأن علمی منبری را پایین نمی‌آورد

در سخنرانی‌هایم سعی کرده‌ام همواره با بهره‌گیری از دروسی که در این سال‌ها فرا گرفته‌ام، شیوه خاص خود را داشته باشم. با اینکه لحن سخنرانی بنده کمی شبیه استاد انصاریان است ولی نوع ورود و بیان مطالب و استفاده از مطالب و روضه و... من ابداعی و مختص خود من است.
ناگفته های حاج سید مهدی میرداماد در گفت و گو با عقیق / بخش اول

پوستر فیلم "عروس" را در اتاقم نصب کرده بودم/ خودم را به "پاکت" ‎نفروخته‎‌ام / همه هزینه هیئت اصفهان را از جیبم دادم+ فیلم

آنقدر به حسینیه جلوه می رفتم که حاج حسن خلج از تیپ و قیافه و نوع دقت کردن من به اشعار فهمید من مداحم. الان کدام جوان می پذیرد که سه سال مدام برود پای روضه ای بنشیند تا یاد بگیرد.
حجت‌الاسلام محمود ریاضت در گفت‌وگو با عقیق:

سخنرانی غیرروحانی‌‌ها به هیئت‌ها آسیب وارد می‌کند/ در طرح مسائل سیاسی،‌ دید کلی داشته باشیم/ اعتکاف مقدمه ورود به ضیافت الهی

قطعاً اگر منبر واعظان ما محتوا نداشته باشد جوانان ما استقبال نخواهند کرد؛حضرت‌آقا خطاب به برگزارکنندگان اعتکاف این توصیه را داشتند که: «سعی کنید با برگزاری جلسه و محافل زیاد وقت معتکفین را نگیرید»
حجت الاسلام شیخ مصطفی کرمی در گفت و گو با عقیق

منبری‌‎ها ستون‌های اصلی هیئت‌ها را شکل می‌دهند/ نقش اعتکاف در تربیت دینی نسل جوان

به نظر بنده در هر شرایطی واعظان ما باید به دو نکته مهم توجه کنند؛ یکی خوب حرف زدن و یکی حرف خوب زدن! باید حرفمان محتوا داشته باشد. به تعبیر برخی از دوستان ما باید جدا از حرف خوب زدن در مورد مسائل خوب هم حرف بزنیم و تحلیل‌های جامع‌گرایانه‌ای داشته باشیم.
تازه ها
پربازدید ها
پرطرفدارترین عناوین