عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
13 صفحه
گفت و گوی عقیق با حجت الاسلام ماندگاری و پسرش

بهترین دوران زندگی ام در مسجد گذشت

مادر بزرگوارم در مسجد با خانمم آشنا شده بود و ایشان را برایم انتخاب کرد. ملاک اصلی خودم مسجدی بودن خانمم بود که اتفاقا خواهر یکی از رفقای مسجدی‌ام در آمد.
گفتگوی عقیق با حسین طاهری

دوست دارم یکی مثل پدرم باشم

پدرم همیشه می‌گوید حرمت مداحی امام حسین را نگه‌دارم. همچنین می‌گوید تو میکروفون امام حسین را زمین بگذار، من دیگر کاری ندارم چه می‌کنی یا چه لباسی می‌پوشی...
گفتگوی عقیق با حاج میثم مطیعی

مداح باید در محضر یک عالم ربانی زانو بزند

ماه رمضان امسال، تهران از نفس گرم حاج آقا مجتبي تهراني محروم است. خيلي‌ها در اين شهر دلشان خوش بود كه در شبهاي شبهاي قدر سرنوشتشان را با عالم اخلاق و مجتهد شهرشان گره بزنند....
گفت و گوي عقيق با حجت الاسلام سعيديان منبري جوان و مطرح تهران

منبري و مداح نبايد يكديگر را بكوبند

مردم به جای اینکه دنبال مطلب باشند دنبال شهرت هستند.بعضی از جلسات ما هم اینگونه شده است. شما منبری سراغ دارید که بهترین حرف را می زند، ولی کسی را می آورید که شهیر است. درجلسات برجسته ما هم این ضعف مشاهده می شود.
گفت‌و گوي عقيق با حجت الاسلام عبدالحميد شهاب

به بهانه جذب جوانان از قال‌الصادق و قال‌الباقر، غافل نشويم

دغدغه من این بود که منبر بهترین دانشگاه تربیتی است و معارف اهل بیت (ع) از کانال منبر خیلی سریع قدرت انتقال و جایگزینی در فرهنگ رفتاری یک شیعه را میتواند ایجاد کند سعي كردم به اندازه خودم یک عنصر مفید و نافع براي مردم باشم.
گفت و گوی با حسين محمدي فام، دانشجوي دكتري و مداح اهل بيت

به همسرم گفتم روضه‌خوانم

اولويت اول زندگي من مداحي است. از قديم كه دنبال كار مي‌گشتم براي من مهم بود كه محيط كارم به مداحي من ضربه نزند. بلكه مقوم و تقويت كننده آن باشد.
پاسخ عبدالرضا هلالی به سئوالات کاربران عقیق

به دنبال حاشیه آفرینی نباشیم

این موضوع مطرح است که طرح سئوالات این چنینی از سمت کاربران بزرگوار و پاسخ آن ها از جانب حقیر چه کمکی به ایجاد فضای فرهنگی و مذهبی و مسائل مرتبط با هیئات می کند؟ و چه رشدی را موجب می شود به غیر از حاشیه آفرینی در فضای روضه ها!
حاج محسن طاهري در گفت‌و گو با عقيق:

خانه مداحان برای تمام ذاکران است، نه یک طیف خاص

با دوستان آقای ارضی مانند آقای ژولیده و الله کرم جلسه ای داشتیم و صحبت هایی داشتیم. دوستی ها هم برقرار است. اما خیلی بیشتر از این ها توقع داریم که به این مجموعه سر بزنند و راهکارهایی را به ما نشان دهند.
صحبتهای بی پرده حاج منصور نورایی در گفت و گو با عقیق

چطور مي‌شود كه همسر يك مداح بدحجاب باشد؟

خیلی میشنویم که هیئت آقای فلانی خیلی شلوغ می شود و جمعیت کثیری شرکت میکنند، اما اثر این هیئت ها کجاست یا شب های ماه مبارک که شنیدیم صد هزار نفر درجلسات گوناگون شرکت میکنند،می آیند اما تحول چه شد؟!!پس چرا ربا هست و اوضاع درست نمیشود؟
تازه ها
پربازدید ها
پرطرفدارترین عناوین