03 آبان 1403 21 ربیع الثانی 1446 - 08 : 12
کد خبر : ۱۳۱۳۳۶
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵
«هواتو دارم» اثر محمدرسول ملاحسنی، بعد از تقریظ رهبر معظم انقلاب با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد،‌ به طوریکه در کمتر از یک ماه ۷ بار تجدید چاپ شده و به چاپ دوازدهم رسید.

عقیق: در هفته دفاع مقدس امسال بود که اعلام شد شش کتاب مورد تقریظ رهبر معظم انقلاب قرار گرفتند که یکی از آن‌ها کتاب «هواتو دارم» اثر محمدرسول ملاحسنی است که توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است.

این کتاب که روایت‌هایی از زندگی شهید مدافع حرم مرتضی عبدالهی از زبان همسر است، با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده و به‌تازگی به چاپ دوازدهم رسیده است. این اثر بعد از تقریظ مقام معظم رهبری در کمتر از یک ماه هفت‌بار به زیر چاپ رفته است.

شهید عبدالهی از شهدای مدافع حرم اهل قزوین بود که در 23 آبان 1396 در سوریه به شهادت رسید. در این کتاب دوازده سال از زندگی این شهید عزیز از زبان همسرش روایت می‌شود. یک زندگی همراه با فراز و فرود که بیش از هفتاد نکته اخلاقی در آن گنجانده شده است.

گفتنی است انتشارات شهید کاظمی، بعد از تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «هواتو دارم»، در حرکتی شایسته، 40 هزار تومان قیمت این اثر را کاهش داده است.

در بخشی از کتاب آمده است:

نصف بیشتر مهمان‌ها رفقای مسجدی و مدرسه بودند؛ برای همین خیلی متفاوت از عروسی‌های معمول برگزار شد. از دست‌زدن‌ها و شعرخوانی خانم‌ها تا روی میز زدن‌ها و بالاپرت‌کردن داماد توی تالار آقایان. با اینکه قبل از مراسم عروسی فکر می‌کردیم بعضی‌ها بگویند «این چه مدل جشنیه؟! مگه بدون اُرگ و آهنگ عروسی میشه؟» اما این اتفاقات این‌قدر جالب بود که حتی بعضی‌فامیل‌ها که خارج از کشور زندگی می‌کردند و کاملاً متفاوت با ما بودند، از نحوه برگزاری جشن خوششان آمده بود.

چاپ دوازدهم این کتاب در 304 صفحه قطع رقعی به شمارگان هزار نسخه و با قیمت 150 هزا تومان به همت انتشارات شهید کاظمی روانه بازار نشر شده است.

علاقه‌مندان برای مشاهده و تهیه این کتاب می‌توانند با ورود به سامانه من و کتاب manvaketab.com و همچنین از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه 3000141441 کتاب را تهیه نمایند.

گزارش خطا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر: