01 آبان 1403 19 ربیع الثانی 1446 - 20 : 11
کد خبر : ۱۳۱۳۱۵
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸
فیلم|
محمدحسین پویانفر و سیدامیرحسینی به مردم آواره لبنان با همراهی خیرین، ۸۴ هزار دلار کمک‌رسانی کردند.

عقیق: کربلاییمحمدحسین پویانفر و کربلایی سیدامیرحسینی مداحان سرشناس کشورمان که سال‌ها در قالب خیریه‌های همدردی و دغدغه هیأت‌های خود به مردم نیازمند داخل کشور از قبیل تهیه جهیزیه، کمک به روند درمان، ترک اعتیاد، تأمین پول پیش خانه و ... کمک‌رسانی کرده بودند، بعد از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، راهی این منطقه شدند.

این مداحان با بررسی نیازمندی‌های مردم ایین منطقه که از خانه خود آواره شده بودند، ابتدا در زمینه تأمین شیرخشک و چادر برای زنان اقدام کردند.

در مرحله بعدی این دو فراخوان دادند تا مردم و خیرین کمک‌های نقدی خود را به حساب این خیریه‌ها واریز کنند تا بعد از تبدیل‌شدن به ارز، به دست این خانواده‌ها برسد تا خود برای رفع مایحتاج زندگی بتوانند اقدام کنند.

کمک ۸۴ هزار دلاری مردم به آوارگان لبنان

محمدحسین پویانفر می‌گوید: «در مجموع در این فراخوان مردم، ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان معادل ۸۴ هزار دلار کمک‌رسانی کردند.»

سیدامیرحسینی هم اظهارداشت: «این مبالغ به صورت بن‌کارت‌های رایج این کشور، تحویل مسئولان ساماندهی این آوارگان شد تا به دست خانواده‌ها برسد.»

این دو مداح بیش از یک ماه در این مناطق به صورت مستقیم حضور داشتند و تلاش کردند با بررسی میدانی اوضاع، روند مناسب‌تری برای کمک اتخاذ کنند.

 

منبع:فارس

گزارش خطا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر: