22 مهر 1403 10 ربیع الثانی 1446 - 37 : 11
کد خبر : ۱۳۱۲۵۴
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶
با صدور بیانیه ای:
در بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: هتک و تهدید مرجعیت شیعه در عراق، آیت‌الله‌ سیدعلی سیستانی دامت‌برکاته، توسط رژیم اشغالگر قدس اقدام ننگینی است که بر روسیاهی این جنایتکاران غاصب خواهد افزود.

عقیق: هفته گذشته یکی از شبکه‌های رژیم صهیونیستی، با انتشار تصویری آیت‌الله سید علی سیستانی را تهدید به ترور کرد که این اقدام موضع‌گیری علما، گروه‌ها و مراکز دینی را به دنبال داشته است.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز در محکومیت تهدید رژیم سفاک و پلید صهیونیستی علیه مرجع‌تقلید شیعیان آیت‌الله سیدعلی سیستانی، بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: بسم الله الرحمن الرحیمهتک و تهدید مرجعیت شیعه در عراق، آیت‌الله‌ سیدعلی سیستانی دامت‌برکاته، توسط رژیم اشغالگر قدس اقدام ننگینی است که بر روسیاهی این جنایتکاران غاصب خواهد افزود.

جنایت روز افزون رژیم اشغالگر قدس در مناطق مختلف فلسطین اشغالی به ویژه غزه و همچنین در کشور لبنان، سوریه، عراق و یمن و ترور شخصیت‌های جهان اسلام، نشانه استیصال و درماندگی این رژیم کودک کش، سفاک و غاصب است.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، قاطعانه این جسارت به ساحت مقدس مرجعیت را محکوم نموده و از عموم آزاد اندیشان جهان به ویژه شخصیت‌های علمی می‌خواهد با دفاع از کیان مرجعیت شیعه، پاسخ این یاوه گویی‌ها و اهانت به این ساحت مقدس را قاطعانه بدهند و آن را محکوم نمایند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

گزارش خطا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر: