11 مهر 1403 29 (ربیع الاول 1446 - 18 : 12
کد خبر : ۱۳۱۱۸۰
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴
در حالی که سازمان هواپیمایی اعلام کرده که همه پروازها تا ساعت ۵ صبح ۱۲ مهر باطل شده‌اند، نخستین پروازهای عتبات حوالی ظهر فردا انجام می‌شود.

عقیق:«در سایت شهر فرودگاهی امام (ره) نوشته شده که پرواز ما با تأخیر انجام می‌شود، اما به ما اعلام کردند که امروز به عتبات اعزام نمی‌شویم.» این را زائر عتبات حسین مولایی که قرار بود امروز به‌صورت هوایی راهی نجف شود می‌گوید.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری جعفر یازرلو می‌گوید که «برای حفظ ایمنی پروازها و شرایط منطقه، تمام پروازها در سراسر کشور تا ساعت ۵ صبح فردا ۱۲ مهر باطل اعلام شد.» اما مدیر کاروان عتبات علی یاسینی می‌گوید که «پرواز ما حوالی ساعت ۱۱ فردا هم به نجف نمی‌پرد.» این در حالی است که قبل از این زمان چند پرواز به نجف هم در برنامه سفرها وجود دارد.

بامداد ۲۵ فروردین امسال هم در عملیات وعده صادق ۱، پروازهای عتبات به مدت یک روز لغو شد. با تغییر برنامه اعزام‌ها، سفر برخی از کاروان‌ها لغو و برخی دیگر به تعویق افتاد. شب گذشته نیز پس از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی لغو پروازها تا ساعت ۱۰ صبح امروز بود که مجدد تا فردا تمدید شد.
امروز ۶ پرواز نجف فقط از تهران باطل شده است. نخستینِ پرواز عتبات در صورت تمدید نشدن لغو پروازها، ساعت ۱۲ است. مدیر دفتر زیارتی رضا شاهکار با بیان اینکه متقاضیان می‌توانند زمینی به زیارت بروند، می‌گوید که «پس از اعلام پرواز جایگزین از سوی ایرلاین‌ها، کاروان‌های هوایی اعزام می‌شوند.»
گزارش خطا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر: