08 مهر 1403 26 (ربیع الاول 1446 - 14 : 18
کد خبر : ۱۳۱۱۵۵
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۱
سردار قاآنی:
سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در پیامی خطاب به اعضای حزب‌الله لبنان، ضمن تبریک و تسلیت شهادت سید بزرگ مقاومت اسلامی تاکید کرد: ان‌شاءالله در ادامه راه و مکتب او تا فتح فلسطین و آزادی قدس شریف، در کنار شما خواهیم ماند.

عقیق: سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در پیامی شهادت سید بزرگ مقاومت اسلامی را تبریک و تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است: "مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا"برادران غیورم در حزب الله سرافراز لبنانسلام‌علیکم بما صبرتمشهادت مظلومانه و جان‌گداز رهبر مجاهد حزب‌الله جناب سیّد حسن نصرالله، همه ما را داغدار و جبهه مقاومت اسلامی و آزادگان جهان را سوگوار نمود. آن عزیز سفر کرده، همه عمر بابرکت و پرافتخار خویش را در میدان رزم با خبیث‌ترین دشمنان اسلام و قرآن گذراند و سرانجام خون الهی و جان گرامی خود را در راه آرمان‌های بلند اسلامی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین و سربلندی مردم لبنان تقدیم کرد.

آن سیّد نورانی با معنویت و تدابیر بی خطیر خود، جنبش حزب‌الله را رهبری کرد و به اوج قله‌های عزت و قدرت بی‌پایان روحی و جهادی رسانید. فرماندهی معرکه‌های سخت حرب تموز و جنگ با داعش و تکفیری‌ها در شام و عراق، صفحاتی زرین از دفتر قطور مجاهدت‌های ماندگار آن شهید سعید است.

این جانب با قلبی محزون، ولی امیدوار به فضل و عنایت الهی، شهادت سیّد بزرگ مقاومت اسلامی را به برداران مجاهدم در جنبش حزب‌الله و خانواده صبور آن شهید عزیز و همه برادرانم در جبهه مقاومت، صمیمانه تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و ان‌شاءالله در ادامه راه و مکتب او تا فتح فلسطین و آزادی قدس شریف، در کنار شما خواهیم ماند.سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنیفرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
گزارش خطا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر: