08 مهر 1403 26 (ربیع الاول 1446 - 09 : 18
کد خبر : ۱۳۱۱۵۴
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۸
منتشر شد:
هیات رزمندگان اسلام در پی ترور نا جوانمردانه سید مقاومت، سید حسن نصرالله بیانیه ای صادر کرد.

عقیق: هیات رزمندگان اسلام در پی ترور نا جوانمردانه سید مقاومت، سید حسن نصرالله بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم
مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا.
از مؤمنان مردانى هستند كه به آنچه با خدا بر آن پيمان بستند. [و آن ثبات قدم و دفاع از حق تا نثار جان بود]. صادقانه وفا كردند. برخى از آنان پيمانشان را به انجام رساندند. [و به شرف شهادت نايل شدند] و برخى از آنان [شهادت را] انتظار مى‌برند. و هيچ تغيير و تبديلى[در پيمانشان]نداده‌اند. (احزاب آیه ۲۲) 

دنیای اسلام، شخصیتی باعظمت را و جبهه‌ی مقاومت، پرچمداری برجسته را و حزب الله لبنان رهبری کم‌نظیر را از دست داد. ولی برکات تدبیر و جهاد چند ده ساله‌ی او هرگز از دست نخواهد رفت. 

سیّد مقاومت، یک شخص نبود، یک راه و یک مکتب بود و این راه همچنان ادامه خواهد یافت. خون شهید سید عباس موسوی بر زمین نماند، خون شهید سید حسن هم بر زمین نخواهد ماند. (رهبر معظم انقلاب) 
رژیم جعلی صهیونیستی که روزهای پایانی عمر نکبت بار خود را سپری می‌کند، با حمایت و چراغ سبز اربابان آمریکایی خویش که شاید به خیال خامشان، از این باتلاق خود ساخته راه گریزی یافته. و بتواند خود را از لجنزاری که بوی تعفن آن همه آزادگان جهان را مشمئز ساخته است. خارج سازد اما زهی خیال باطل که این محتضر فراری، بتواند با این عملیات های جنایتکارانه از ورطه فروپاشی، وجود نحس خویش را رهایی دهد.

بنا به فرمایش امام خامنه‌ای:  
جنایتکاران صهیونیست بدانند که بسیار کوچک‌تر از آنند که به ساخت مستحکم حزب‌الله لبنان صدمه‌ مهمی وارد کنند. همه‌ی نیروی مقاومت منطقه در کنار حزب‌الله و پشتیبان آن است. سرنوشت این منطقه را نیروهای مقاومت و در رأس آنان حزب‌الله سرافراز، رقم خواهد زد.  

 باند جنایتکار تروریستی و کودک‌کش صهیونی در اقدامی تروریستی و ناجوانمردانه در حمله هوایی گسترده و شدید به منطقه ضاحیه در حومه جنوبی بیروت، ‌سیدحسن نصرالله و یارانش را مورد هدف قرار داده. و آن‌ها را به شهادت رسانده. و قلوب مردم مظلوم لبنان و جبهه مقاومت را داغدار کرد. 

هیأت رزمندگان اسلام ضمن محکومیت شدید این جنایت ددمنشانه با عرض تسلیت به محضر شریف امام عصر (روحی له‌الفداء)، مقام عظمای ولایت، خانواده‌های معظم شهدا و همه مستضعفین جهان، برائت خود را از این ترور ناجوانمردانه اعلام داشته. و برضرورت اقدامات زیر تأکید می‌نماید:
1- کلیه آحاد هیأت رزمندگان اسلام درسراسر کشور به‌همراه خانواده خود همگام با امت حزب‌الله در مراسمات گرامیداشت آن شهید بزرگوار با قلبی  آکنده از شور و شعوری والا حضور یافته. و نیز ازهمه آزادگان سرافراز ایران و جهان جهت حضورفعال دراین آوردگاه بزرگ جهانی مجدّانه دعوت می‌نماید.

2- ضمن فضا سازی مناسب در پیرامون هیأت (نصب بنر، بر پایی حجله و ایستگاه صلواتی و…) برای تجلیل از مقام شامخ آن شهید بزرگوار اقدام می‌نمایند.

3- سخنرانان فرهیخته و مداحان و ستایشگران اهل ‌بیت (علیهم‌السلام) در عرصه‌ جهاد تبیین با بصیرت‌افزایی هرچه‌ بیشتر در تریبون‌ها و فرصت‌های تبلیغی جهت نشان‌دادن چهره واقعی سردمداران غرب و رژیم صهیونیستی از جنایات نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جنایتکار، اقدام ‌می‌نمایند. 

4- کلیه شعب هیأت رزمندگان اسلام درسراسر کشور با استفاده‌ از فرصت‌ها و ظرفیت‌های رسانه‌ای و تبلیغی درفضای مجازی از ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی خود با تولید و اجرای سرودهای حماسی، اشعار آئینی، مراثی و مدایح به تشریح این جنایت اقدام نموده. و به رسالت بزرگ دینی، فرهنگی و هنری خود اهتمام ‌نمایند. و ابعاد جنایات و ددمنشی‌های رژیم صهیونیستی و اربابان آمریکایی او را تبیین ‌نمایند.

در خاتمه از مسئولین محترم درخواست می‌گردد تا با اقدامی همه‌جانبه در زمان و مکان مناسب، انتقام سخت و دردناک از عاملین این جنایت ددمنشانه را در دستور کار خود قراردهند. 

وَالسَّلاَمٌ عَلَيْكُمْ وَ رَحْمَةُ اَللَّهِ وَ بَرَكَاتُهُ

(هیأت رزمندگان اسلام – 7 مهرماه1403

گزارش خطا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر: