04 مهر 1403 22 (ربیع الاول 1446 - 15 : 14
کد خبر : ۱۳۱۱۲۱
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴
بیانیه دفتر تبلیغات اسلامی درمحکومیت حمله رژیم صهیونیستی؛
در بیانیه دفتر تبلیغات اسلامی درمحکومیت حمله رژیم صهیونیستی به لبنان آمده است: جنایات رژیم صهیونیستی، بدون هیچ حد و مرز اخلاقی و انسانی در حال ادامه است.

عقیق: دفتر تبلیغات اسلامی درمحکومیت حمله رژیم صهیونیستی به لبنان بیانیهای صادر کرد. متن این بیانیه بدین شرح است.

بسمه تعالی

أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَ إِنَّ اللَّهَ عَلَی نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ (سوره حج/۳۹)

به کسانی که جنگ بر آنان تحمیل گردیده، اجازه جهاد داده شده است؛ چرا که مورد ستم قرار گرفته‌اند؛ و خدا بر یاری آنها تواناست.

مردم شریف، مظلوم و شجاع لبنان سالها است که از تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی آسیب می‌بینند و در سال‌های اخیر به برکت حضور و تقویت مقاومت، بخشی از این آسیب‌ها را پاسخ می‌دهند که امتیازات بارز مبارزه جبهه مقاومت، پیروزی‌های مکرر بر رژیم تا بن دندان مسلح و جانی صهیونیستی است.

در این روزها تروریسم دولتی اسرائیل، پس از نسل‌کشی بی‌رحمانه در غزه مظلوم، به لبنان عزیز حمله کرده و موجب ویرانی اماکن و شهادت صدها نفر از شهروندان لبنان شده است.

این جنایات رژیم کودک‌کش، بدون هیچ حد و مرز اخلاقی و انسانی در حال ادامه یافتن است و در سکوت مرگ‌بار و خفت‌آور مدعیان حقوق بشر، مجامع جهانی بر همه این وحشی‌گری‌ها چشم فرو بسته و همچنان از متجاوزان حمایت می‌کنند.

دفتر تبلیغات اسلامی، ضمن محکوم کردن حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به لبنان، از مجامع بین‌المللی اکیداً درخواست مداخله و ممانعت از ادامه این فجایع را دارد

از سوی دیگر با درود بر ارواح طیبه شهدای مقاومت، با ملت شریف، مظلوم و شجاع لبنان اعلام همبستگی می‌کند و با تسلیت به همه خانواده‌های شهدا، از خداوند متعال صبر و اجر برای بازماندگان و شفای عاجل و کامل برای مجروحان و پیروزی و عزت روزافزون برای جبهه وسیع مقاومت، مسئلت داریم.

وَ مَا النَّصْرُ إِلاَّ مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

گزارش خطا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر: