02 مهر 1403 20 (ربیع الاول 1446 - 36 : 14
کد خبر : ۱۳۱۱۰۳
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱
حاج‌علی‌اکبری:
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در پیامی در پی وقوع حادثه معدن طبس گفت: حادثه تلخ و غمبار سانحه معدن در طبس که به جان باختن و جراحت گروهی از کارگران عزیز و زحمتکش این معدن منجر شد، موجی از غم و اندوه را در قلوب همه ایرانیان عزیز ایجاد کرد.

عقیق:حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در پیامی، حادثه معدن طب و جانباختن تعدادی از کارگران این معدن را تسلیت گفت.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در این پیام آورده است: حادثه تلخ و غمبار سانحه معدن در طبس که به جان باختن و جراحت گروهی از کارگران عزیز و زحمتکش این معدن منجر شد، موجی از غم و اندوه را در قلوب همه ایرانیان عزیز پدید آورد.

وی افزود: اینجانب به نمایندگی از ائمه جمعه محترم ایران اسلامی، این ضایعه اندوهبار را به خانواده‌‎های داغدار و صبور و همکاران سوگوار و جامعه شریف و نجیب کارگری و مردم مومن استان خراسان جنوبی و شهرستان طبس و عموم ملت بزرگ و شکیبای ایران تسلیت عرض می‌کنم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج‌علی‌کبری تصریح کرد: کارگران تلاشگر و صبور و نجیب ما الگوهای مجاهدت در راه کسب روزی حلال هستند و ثمره زحمت گمنامانه ایشان، استقلال و خودکفایی ملت در میدان جهاد اقتصادی است. از این رو تحقیق و بررسی مجدّانه مسئولان ذیربط در شناسایی عوامل قصور یا تقصیر و اقدامات پیشگیرانه و مصونیت بخش برای ارتقاء سطح ایمنی محیط‌های کار و تلاش کارگران عزیز و زحمتکش‌مان مطالبه جدی همه ما است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه تأکید کرد: خداوند علیم و غفور ارواح پاک آن عزیزان سفر کرده را غریق بحار رحمتش فرماید و به مجروحین عزیز این حادثه تلخ عافیت کامل عنایت فرماید.

گزارش خطا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر: