20 مرداد 1403 5 صفر 1446 - 25 : 21
کد خبر : ۱۳۰۷۶۵
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۲
اربعین امسال:
امسال با توجه به اهمیت حمایت از مردم غزه در پیاده‌روی اربعین، موکب «نداءالاقصی» با حضور نخبگان و علمای فلسطین در مسیر نجف تا کربلا برپا می‌شود.

عقیق: رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین حجت‌الاسلام حمید احمدی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اهمیت دفاع از فلسطین اشغالی اظهار داشت: طوفان الاقصی از مهر سال گذشته اتفاق افتاد و هیمنه رژیم صهیونیستی در هم شکست.

البته آنها در این مدت اقدام به خون و خونریزی کرده و کودکان بسیاری را به شهادت رساندند.وی به شعار «کربلا طریق الاقصی» برای اربعین ۱۴۰۳ اشاره کرد و افزود: رویکرد ما در اربعین امسال حمایت از مقاومت فلسطین و غزه و جهانی شدن صدای مظلومیت مردم غزه و نفرت از متجاوزان خواهد بود.

حجت‌الاسلام احمدی با بیان اینکه حماسه اربعین و حضور میلیونی زائران در این مسیر باید هدفمند باشد، ادامه داد: امسال هم مثل سال‌های گذشته جمعی از اهالی فلسطین در مسیر نجف تا کربلا موکب می‌زنند و در کنار معرفی دستاوردهایشان، فریاد مظلومیت مردم غزه را به گوش جهان خواهند رساند.
 
 
رئیس کمیته فرهنگی و اموزشی اربعین با اشاره به برپایی موکب الاقصی در عمود ۸۳۳ خاطر نشان کرد: جمعی از نخبگان فلسطین در این موکب حضور دارند و همچون سال‌های گذشته نماز وحدت در این موکب برپا خواهد شد.
 
 
گزارش خطا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر: