31 ارديبهشت 1403 13 ذی القعده 1445 - 55 : 13
کد خبر : ۱۲۹۸۸۳
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶
تصاویر|
مداحان کشورمان در فضای مجازی شهادت آیت‌الله رئیسی و یاران همراهش در حادثه سقوط بالگرد را تسلیت گفتند.

عقیق: با اعلام خبر شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان در سانحه سقوط بالگرد، مداحان کشورمان در فضای مجازی به بیان خاطرات، برنامه‌ها و گوشه‌هایی از جلوه‌های خدمت رئیس جمهور پرداختند و شهادت او را تسلیت گفتند.شهید آیت‌الله رئیسی در هیأت های مختلف تهران به عنوان سخنران منبر رفته بود و برای اهل بیت(ع) به خصوص امام حسین(ع) روضه خوانده بود.

محمدحسین پویانفر در فضای مجازی نوشت: ‏از صف اول شهدا را چیدند…

مهدی رسولی نوشت: مدتها بود که هرکس روی این میزِ ریاست می‌نشست، اپوزیسیون می‌شد، در گام دوم به سبک رجایی و با هنرمندی افسار این میز را کشیدی و سر جایش نشاندی و ‎#شهید_جمهور شدی.

محسن محمدی پناه هم نوشت: ابراهیم باشی باید هم در دل معرکه‌ها بروی تا حجت را بر همگان تمام کنی! ابراهیم‌ها؛ گاهی در دل آتش چون ابراهیم خلیل، گاهی در گمنامی کانال کمیل همچون ابراهیم هادی، گاهی در اوج محبوبیت فرماندهی خیبر مثل ابراهیم همت و گاهی در قلب میدان خدمت به مردم با مدال خادم الرضایی می‌درخشند.

حسین طاهری هم در فضای مجازی نوشت: خیلی‌ها گفتند چرا از این دولت انتقاد نمی‌کنی؟من هم همه جا در جلسات گفتم: به تلاش و اخلاص این دولت اعتقاد قلبی دارم! میدونم که از همه وجودشون تلاش می کنند! همه جا عرض کردم که حضرت آقا فرمودند: من شهادت می دهم که این دولت تلاش می کند! و حالا نتیجه شهادت دادن ولی، شهادت شد!

سعید نسیمی مداح اهل بیت و شاعر آئینی هم دوبیتی در این خصوص منتشر کرد:از اشک قلم‌ سلام بر ابراهیمبا نوحه و دم سلام بر ابراهیمبر حال دلم میر و علمدار گریستای اهل حرم سلام بر ابراهیمدیگر مداحان از جمله سیدمجید بنی‌فاطمه، حنیف طاهری، مهدی سماواتی، غلامرضا سازگار، محمد کمیل، محمدحسین حدادیان و ... نیز با انتشار تصاویری از رئیس جمهور تسلیت گفتند.

 

گزارش خطا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر: