27 مهر 1402 5 ربیع الثانی 1445 - 25 : 23
کد خبر : ۱۲۸۰۴۳
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸
با صدور بیانیه ای اعلام شد:
هیئت‌های مذهبی کشور در بیانیه‌ای جنایات رژیم صهیون در غزه و حمله ددمنشانه به بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کرده و خواستار همراهی با مردم مظلوم فلسطین شدند.

عقیق: هیات های مذهبی کشور امروز (پنجشنبه ۲۷ مهر) با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند: طوفان الاقصی، هیمنه پوشالی دشمن صهیونیستی را به سرعت در هم شکست و همین در هم شکستن سریع و برق آسا دشمن را به جنون کشاند. حملات وحشیانه و ددمنشانه رژیم صهیونیستی به بیگناهان غزه با حمله هولناک به بیمارستان المعمدانی به اوج خود رسید و این رژیم سفاک بار دیگر خوی وحشی گری خویش را نشان داد.

در این بیانیه آمده است: سال‌ها در روضه‌ها از خباثت شمر و حرمله و سنان شنیده بودیم و از پیکرهای پاره پاره شهدای کربلا اما در واقعه این بیمارستان، آنچه شنیده بودیم را دیدیم. فاجعه هولناک بیمارستان المعمدانی غزه و فرود آمدن موشک بر سر کودکان زخمی و زنان بیمار و صدها مجروح بی‌پناه دردی عظیم بر دل‌ها وارد کرد.

ما اعضای هیأت‌های مذهبی کشور و شبکه‌های هیأت‌ها و تشکل‌های دینی کشور به عنوان عضوی کوچک از امت اسلام و همه آزادمردان و زنان آزاده عالم، اعلام می‌کنیم، آماده‌ایم تا با فرمان مقام معظم رهبری مدظله‌العالی پاسخی دندان شکن به دشمن زبون صهیونیستی بدهیم.

در بیانیه هیات‌های مذهبی آمده است: از همه هیأت‌ها و تشکل‌های دینی می‌خواهیم با تمسک به دعا و مناجات و پیوستن به پویش قرائت امن یجیب و ختم صلوات و با برپایی مراسم عزا در این مصائب بزرگ با مردم مظلوم غزه همراهی کنند و امیدمان این است؛ و آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفرگاهی باز می‌گردند. (آیه آخر سوره شعرا)

این بیانیه از سوی سازمان هیأت و تشکل‌های دینی، جامعه ایمانی مشعر، هیأت رزمندگان اسلام، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی، هیأت‌های دانشجویی، شورای هیأت‌های مذهبی کشور، بنیاد دعبل خزاعی، کانون مداحان کشور، سازمان بسیج مداحان و مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی کشور صادر شده است.

در این بیانیه شماره حساب ۵۸۹۲۱۰۱۲۵۹۷۲۰۸۳۳ ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی اعلام شده است.

گزارش خطا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر: