01 آذر 1401 28 ربیع الثانی 1444 - 28 : 11
کد خبر : ۱۲۴۴۲۶
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
فیلم|
مادر شهید آرمان علی‌وردی می‌گوید: آن روزی که بنا بود پیکر آرمان را داخل قبر بگذارند، حاج امیر عباسی بنا بود او را در قبر بگذارد و تلقین بدهد، به او گفتم کمی آرام‌تر به پشت او بزن، بدن پسرم زخمی و کبود است.

عقیق:حاج امیر عباسی مداح کشورمان که پیکر شهید آرمان علی‌وردی طلبه بسیجی تهرانی را در زمان تدفین، در قبر گذاشته بود، در فضای مجازی فیلمی از مادر این شهید منتشر کرد.

مادر شهید آرمان علی‌وردی در این فیلم می‌گوید: آن روزی که بنا بود پیکر آرمان را داخل قبر بگذارند، امیر عباسی بنا بود او را در قبر بگذارد و تلقین بدهد، به او گفتم کمی آرام‌تر به پشت او بزن، بدن پسرم زخمی و کبود است. بعد او به من گفت خیالت راحت باش، او در بغل امام حسین (ع) است.

وی افزود: بعد از چند روز خواهرم (خاله آرمان) خواب می‌بیند که امیر عباسی به او می‌گوید: به مادر آرمان بگو که امام حسین (ع) فرمودند خیالت راحت باشد، آرمان در بغل من بود و آرام او را روی زمین گذاشتم.

فیلم این سخنان مادر شهید آرمان علی‌وردی را اینجا ببینید:

شهید آرمان علی‌وردی طلبه بسیجی و مربی کانون تربیتی حوزه علمیه آیت الله مجتهدی (ره) و عضو بسیجیان یگان امام رضا (ع) سپاه محمد رسوال الله (ص) تهران بزرگ بود. او در اغتشاشاتی که شامگاه ۴ آبان در شهرک اکباتان رخ داد، توسط اوباش به‌طرز فجیعی به شهادت رسید.

 

منبع:فارس

گزارش خطا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر: