26 مهر 1400 12 (ربیع الاول 1443 - 35 : 22
کد خبر : ۱۱۹۰۲۰
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
به همت جامعه ایمانی مشعر؛
سیزدهمین همایش مدیران هیئت‌های محوری و برگزیده کشور و سومین همایش بانوان فعال در عرصه هیأت 24 و 25 تیرماه به همت جامعه ایمانی مشعر در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

عقیق:روابط عمومی مشعر، در گفت‌وگویی خبری، با اشاره به برگزاری سیزدهمین همایش مدیران هیئت‌های محوری و برگزیده کشور و سومین همایش بانوان فعال در عرصه هیئت اظهار کرد: این همایش‌ها پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری هم‌زمان با ۲۴ و ۲۵ تیرماه در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های سیزدهمین همایش مدیران هیئت‌های محوری با شعار «هیئت، دولت، مردم؛ حقوق و تکالیف» دنبال می‌شود، تصریح کرد: حاج حسین یکتا از یادگاران دفاع مقدس، حجت الاسلام والمسلمین قمی ریاست سازمان تبلیغات کشور، حجت‌الاسلام و المسلمین سعیدی‌آریا سخنران هیأت‌های مذهبی، حجت‌الاسلام والمسلمین میرزا محمدی استاد حوزه و دانشگاه، سید بشیر حسینی استاد دانشگاه و سید احمد عبودتیان مسئول بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء در این همایش به ایراد سخن خواهند پرداخت‌.

مسئول دفتر همایش‌های جامعه ایمانی مشعر نیز خاطرنشان کرد: این برنامه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و حضور حداقلی مخاطبان دنبال خواهد شد.

وی ادامه داد: اساتید حاضر‌ در این دوره همایش‌ها پیرامون مطالبه‌گری هیئت از دولت، هیأت و حلقه‌های میانی، روابط متقابل هیأت و دولت، سیاست‌های برگزاری مراسم محرم و هیأت و مسئله احیای غدیر سخنرانی خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه عموم مخاطبان حوزه هیئت می‌توانند از بستر رسانه همراه با سیزدهمین همایش مدیران هیأت‌های محوری کشور باشند، گفت: این همایش به صورت زنده با نشانی www1542org@ از شبکه‌ مجازی اینستاگرام و سایت ویدیویی آپارات منعکس می‌شود.

گزارش خطا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر: