عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۹۶۲۷
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان:
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به افزایش هزینه سفر به عتبات، از ارائه تسهیلات ویژه برای اعزام دانشگاهیان به این سفر نورانی خبر داد و گفت: دانشگاهیان بدون دغدغه تأمین هزینه، به عتبات مشرف می‌شوند.
عقیق:حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به افزایش قیمت سفر به عتبات، اظهار داشت: با توجه به ابلاغیه سازمان حج و زیارت مبنی بر افزایش قیمت سفر به عتبات، ما نیز هزینه‌های سفر به عتبات را برای دانشگاهیان افزایش دادیم.

وی از ارائه تسهیلات به منظور کاهش دغدغه دانشجویان برای سفر به عتبات خبر داد و افزود: اوایل سال جاری با توافقی که با بانک ملت داشتیم، مقرر شد تا تسهیلات بانکی برای سفر دانشگاهیان به عتبات برای کاروان‌های زمینی از یک میلیون تومان به یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و برای کاروان‌های هوایی از یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به ۲ میلیون تومان افزایش یابد.

 رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با بیان اینکه پس از افزایش هزینه‌های سفر به عتبات مجدد با بانک ملت مذاکراتی صورت گرفت، گفت: بر اساس تفاهم صورت گرفته، با افزایش هزینه سفر به عتبات، تسهیلات دانشگاهیان برای این سفر معنوی افزایش می‌یابد. به طوری که قرار است، برای کاروان‌های زمینی عتبات دانشگاهیان ۲ میلیون تومان و برای کاروان‌های هوایی ۳ میلیون تومان تسهیلات تخصیص یابد تا دانشگاهیان مشکلی در تأمین اعتبار هزینه سفر نداشته باشند و بدون دغدغه به عتبات مشرف شوند.

به گزارش فارس، با توجه به افزایش قیمت ارز در ماه‌های اخیر سفرهای هوایی به عتبات از سه میلیون و ۱۸۰ هزار تومان تا سه میلیون و ۳۸۰ هزار تومان و هزینه سفر زمینی به عتبات نیز از یک میلیون و ۶۰۰ تا یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان شده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین