عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۶۸۷۹
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲
چهارمین برنامه تلویزیونی مخاطب خاص
برنامه مخاطب خاص از کربلای معلی در قاب شبکه سه سیما پخش می شود.
عقیق:چهارمین قسمت از برنامه تلویزیونی مخاطب خاص با اجرای «رسالت بوذری» و حضور کارشناس دینی «حجت­الاسلام والمسلمین دکتر ناصر رفیعی» پنج شنبه 4خردادماه، زنده و مستقیم از شبکه سه سیما و از شهر کربلای معلی پخش خواهد شد. موضوع اصلی برنامه، «خانواده‌ی منتظر و تربیت حسینی» خواهد بود که در برنامه های قبلی، پیش تر و بیش تر، به آن پرداخته شده است و با استقبال خوب بینندگان مواجه شده است.
پخش آیتم­های تولیدی و اختصاصی مخاطب خاص از کربلای معلی، گزارش­ هایی از جانبازان و مادران شهدا، زیارت، به نیابت از دوستداران سفر کربلا و تقدیم آن به حضرت سیدالشهداء، کلیپ های کوتاه مدح خوانی و ترک های استودیویی، از جمله¬ی بخش¬های تصویری جذابی است که در این برنامه خواهید دید.
مخاطب خاص، هدیه‌ی مشترک گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سه سیما و تهیه‌کنندگی سازمان هنری‌رسانه‌ای اوج می‌باشد که از کربلای معلی، تقدیم نگاه شما خواهد شد.
تلفن پیامگیر 42887777 و سامانه ی پیامکی 30001444 آماده ی دریافت پیام ها، درددل ها، انتقادات، پیشنهادات و واگویه های بییندگان مخاطب خاص با حضرت اباعبدالله(علیه السّلام) است که بخش هایی از آن، در برنامه پخش خواهد شد. 
مخاطبان محترم می¬توانند برای دریافت فایل های صوتی، تصویری و اخبار و اطلاعات برنامه، ما را با این نشانی، در فضای مجازی دنبال کنند. @mokhatabtv3


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین