عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۹۹۷۵
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲
در گفتگو با هادی آشتیانی عنوان شد:
هادی آشتیانی تأکید کرد که برنامه تلویزیونی "مخاطب خاص" تا اربعین حسینی هر شب با آیتم‌ها و پویش‌های جدید روی آنتن خواهد بود.

عقیق:برنامه "مخاطب خاص" در ایام اربعین حسینی هر شب به صورت زنده از کربلای معلی، با محوریت پیاده‌روی اربعین از شبکه سه سیما پخش می‌شود, این برنامه با اجرای رسالت بوذری و کارشناسان مذهبی بعد از اخبار شبانگاهی روی آنتن می‌رود. البته این شب‌ها ساعت 21:30 و به تعبیرِ تهیه‌کننده، پخشِ "مخاطب خاص" از روز پنجشنبه اول مهرماه به بعد از خبر ساعت 22 موکول می‌شود. برنامه‌ای که چند سال است در کنداکتور پنج‌شنبه‌های تلویزیون قرار گرفته و در دکوری حوالی کربلا و نزدیکترین محل به حرم امام حسین(ع)، دل‌های مردم را روانه آن دیار مقدس می‌کند.

"مخاطب خاص" را به نام برنامه‌ای نهادند که با هدف پوشش رویداد عظیم و حماسه میلیونی پیاده‌روی اربعین کار خودش را آغاز کرد. پخش‌ آیتم‌های تولیدی و اختصاصی برنامه "مخاطب خاص" از کربلای معلی، گزارش‌هایی از جانبازان و مادران شهدا، زیارت به نیابت از دوستداران سفر به کربلا و تقدیم آن به حضرت سیدالشهداء(ع)، کلیپ‌های کوتاه مدح‌خوانی از جمله بخش‌های تصویری جذابی است که در این برنامه پخش می‌شود. یکی از بخش‌های ویژه این برنامه، پخش واگویه‌های مردم با حضرت سیدالشهداء(ع) است.

هادی آشتیانی تهیه‌کننده و کارگردان این برنامه مذهبی درباره اهداف ساخت و تولید "مخاطب خاص" تأکید کرد: یکی از اهداف ایجاد برنامه "مخاطب خاص" این بود که شب‌های جمعه ارتباط مردم عاشق و دلباخته حسینی را به طور مستقیم با حرم حضرت سیدالشهداء(ع) برقرار کند. در وهله بعدی این فضا را برای ساخت و تولید برنامه‌های ویژه ایام محرم و صفر مخصوصاً پیاده‌روی اربعین آماده شود. از طرفی دیگر با دعوت از کارشناسان برجسته دینی، یادآوری آموزه‌های دینی، اعتقادی، اخلاقی و رفتاری را از جریان عاشورا و کاروان امام حسین(ع) با هدف استمرار در دستور کار خودمان داریم. یکی از دلایل نهادینه شدن استمرار این یادآوری‌های دینی و اعتقادی است که همواره با فرهنگ عاشورای حسینی، زندگی کنیم.

آشتیانی با اشاره به اینکه تمام سعی و تلاش ما این است که بتوانیم فضای زیارتی برای مردم ایجاد کنیم، افزود: یکی از بخش‌های ویژه برنامه "مخاطب خاص" پخش واگویه‌های مردم با حضرت سیدالشهداء(ع) است؛ پیام‌هایی که مردم چه در فضای مجازی و چه از طریق سامانه پیامکی برای "مخاطب خاص" ارسال می‌کنند. یکی از سوالاتی که در ابتدای راه مطرح می‌شد چنین مضمونی داشت که چرا این برنامه را در کربلا تولید می‌کنید؟! این شور و احساسات و علاقه‌ای که مردم نشان دادند و حرف‌های دلی که با حضرت اباعبدالله الحسین(ع) داشتند را در اختیار برنامه قرار دادند که بیانگر پاسخ به همین سوال است.

وی درباره لوکیشن "مخاطب‌خاص" گفت: لوکشین برنامه از میان مجموعه‌ها و فضاهای موجود در کربلا به پشت بام مشرف و نزدیک‌ترین محل به حرم امام حسین(ع) رسید. البته در سری جدید "مخاطب خاص" علاوه بر استودیوی شیشه‌ای از فضاهای دیگر کربلا هم برنامه را پخش کردیم از بین‌الحرمین، داخل صحن امام حسین(ع) و صحن حضرت ابوالفضل(ع) و فضای پیرامون حرم و در میان زائرین!

تهیه‌کننده برنامه "مخاطب خاص" همچنین درباره پخش هر شب این برنامه تلویزیونی تأکید کرد: این برنامه هر شب با آیتم‌های خاص روی آنتن می‌رود و البته از روز پنجشنبه اول مهرماه بعد از خبر ساعت 22 پخش خواهد شد و تا شام اربعین حسینی هم هر شب روی آنتن خواهد بود. هر شب میهمانان متنوعی خواهیم داشت که ممکن است مداح، شاعر و هنرمند باشند و به فراخور حال و روزِ برنامه این اتفاق خواهد افتاد. برخی از شب‌ها هم کارشناس خواهیم داشت و همچنین پویش‌های جدیدی هم در راه است و مهمتر از همه بخش ارتباط دلی مردم با کربلا هم خواهیم داشت.

موضوع اصلی برنامه مخاطب خاص، پیاده‌روی اربعین است که براساس آن، محور‌های دیگر برنامه چیده شده و سؤالات مطرح شده مطابق با این موضوع خواهد بود. پخش آیتم‌های تولیدی و اختصاصی برنامه "مخاطب خاص" از کربلای معلی از جمله بخش‌های تصویری جذابی است که در این برنامه خواهید دید. اجرای این برنامه تلویزیونی را رسالت بوذری برعهده دارد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین