عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۳۸۶۷
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲
1800نفر از مداحان و شاعران عضو بنیاد دعبل در دوره جدید تحت پوشش بیمه «عمر و حوادث» قرار گرفتند.
عقیق:1800نفر از مداحان و شاعران آیینی عضو بنیاد دعبل در دوره جدید تحت پوشش بیمه «عمر و حوادث» قرار گرفتند.

محمد اختری، مدیر بیمه و خدمات رفاهی بنیاد دعبل خزاعی، با اعلام این خبر گفت: بر اساس توافقنامه بنیاد دعبل خزاعی با شرکت بیمه رازی، بالغ بر ۱۸۰۰نفر از اعضاء بنیاد، از بیمه عمر و حوادث بهره مند می شوند.
 
وی ضمن اشاره به برخورداری مداحان عضو بنیاد در سراسر کشور از این امکان افزود: قرارداد بیمه عمر و حوادث اعضا بنیاد در بیمه رازی از ابتدای بهمن ماه1395 منعقد شده و قابل استفاده است.
 
اختری گفت: اعضا با پرداخت ماهیانه مبلغ 53400 ریال از مزایای این بیمه نامه که شامل بیمه های: فوت به هر علت، فوت در اثر حادثه، نقص عضو در اثر حادثه و هزینه پزشکی ناشی از حوادث، جمعا تا سقف سیصد و سی میلیون ریال (330,000,000ریال) است، در طول یک سال بهره مند می شوند. این بیمه فقط شامل بیمه شده اصلی یعنی سرپرست خانوار است، اعضاء محترمی که تحت پوشش قرار گرفته اند، نیاز به دریافت بیمه نامه ندارند و در صورت بروز حادثه لازم است در اسرع وقت مراتب را به اطلاع بنیاد دعبل برسانند.
 
مدیر بیمه و خدمات رفاهی بنیاد با بیان این مطلب که پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی از اهمیت زیادی برخوردار است گفت: کسانیکه بعلت بدهی از فهرست بیمه شدگان تامین اجتماعی بنیاد حذف شوند، بصورت خودکار از لیست بیمه عمر و حوادث نیز خارج خواهند شد.

تعهدات این بیمه نامه به شرح ذیل است:
*حداکثر تعهد بیمه برای فوت 150,000,000 ریال
*حداکثر تعهد بیمه برای فوت در اثر حادثه 300,000,000 ریال
*حداکثر تعهد برای نقص عضو در اثر حادثه 150,000,000 ریال
*حداکثر تعهد برای هزینه های پزشکی در اثر حادثه 30,000,000 ریال
 
اختری در پایان به اطلاع رسانی این موضوع از طریق پیامک و کانال بنیاد دعبل در تلگرام telegram.me/bonyaddeabel اشاره کرد و تاکید نمود: اعضا به پیامک های ارسالی بنیاد دقت کرده و در صورت تغییر اطلاعات ارتباطی بخصوص شماره همراه، مشخصات جدید را اعلام نمایند.

منبع:دعبل


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین