عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۱۳۳۰
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴
آثار برگزیده اولین و دومین سوگواره رسانه‌ای «طریق‌الحسین» در قالب کتاب منتشر شد.

عقیق:کتاب «طریق الحسین» علاوه بر آثار برگزیدگان سوگواره و آثار نمایشگاهی به معرفی داوران و برگزیدگان آثار پرداخته است و آماری از تعداد شرکت کنندگان و پراکندگی استانی آنها ارائه می‌دهد.

 

هدف اصلی برگزار کنندگان سوگواره رسانه‌ای «طریق‌الحسین» ترویج و جریان سازی این واقعه عظیم فرهنگی سیاسی در فضای مجازی و رسانه‌ای سراسر دنیا است. و این مهم را با انتشار این آثار در چندین شبکه اجتماعی با مخاطبان داخلی و خارجی عملی ساخته‌اند.

در همین راستا آثاری که در این کتاب منتشرشده است شامل کدهای «کیو آری» است که لینک درج آثار در سایت سوگواره و شبکه‌های اجتماعی را در بر می‌گیرد. این مجموعه از جمله آثاری است که با زبان تصویر رزمایش بزرگ شیعی را به نمایش می‌گذارد.

سومین سوگواره رسانه‌ای «طریق الحسین»، برای سومین سال متوالی با هدف استفاده ازظرفیت‌های گسترده رسانه‌ای برای ثبت و ترویج مفاهیم والای فرهنگ عاشورا و زیارت اربعین و اجرای پژوهشی تصویری در بیان عظمت، شکوه و وحدت مسلمانان و همچنین فراهم آوردن محفلی برای ثبت سوغات سفر معنوی زیارت اربعین برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای آشنایی با قوانین شرکت در سوگواره، ارسال آثار و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی «ArbaeenPortal.com» مراجعه و یا در ساعات اداری با دبیرخانه سوگواره در تهران با شماره 88171420 تماس بگیرند.


منبع:فارس



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین