عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۰۹۱۰
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۹
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به منظور تسهیل در مسافرت اتباع ایرانی و عراقی، فراهم سازی زمینه افزایش پروازها به عتبات عالیات و تکریم زائران در ایام اربعین حسینی به عراق سفر کرد.
عقیق:رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، با بیان اینکه در این سفر مرتضی دهقان معاون هوانوردی و امور بین الملل و تنی چند از معاونان و مدیران کل سازمان و دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی رئیس سازمان هواپیمایی کشوری را همراهی می کردند، افزود: این سفر به منظور تسهیل در انجام پروازهای اتباع بین دو کشور، تکریم زائران در ایام اربعین حسینی و فراهم کردن افزایش پروازها جهت پاسخگویی به تقاضاها به عتبات عالیات برنامه ریزی شده است.

 

وی ضمن اشاره به دیدار علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با سفیر جمهوری اسلامی ایران و وزیر حمل و نقل کشور عراق افزود: بازدید از فرودگاههای بغداد و نجف از جمله برنامه های سفر هیات ایرانی به شمار می رود.

 

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری در پایان با بیان اینکه صدور مجوز پرواز های ایام اربعین برای شرکت های داخلی 528سورتی پرواز و برای هواپیماهای عراقی 136مجوز صادر شده است تصریح کرد: در حال حاضر هفته ای 105 مجوز پرواز برنامه ای به مقصد عراق صادر که در بعضی مواقع این تعداد به 191مجوز پرواز در هفته افزایش یافته است

منبع:شریان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین