عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۰۸۵۰
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲
سید جواد هاشمی در غرفه عقیق درباره مصاحبه پر حاشیه اش گفت
بنده قبول دارم که در مصاحبه‌ای که راجع به آن خانم بازیگر کردم در استخدام واژگان انتخاب مناسبی نکردم و باید دقت بیشتری می‌کردم اما حرفم غیر دینی نبود.

عقیق: سید جواد هاشمی گفت : قبول دارم در استخدام واژگان در مصاحبه‌ام راجع به آن خانم بازیگر باید دقت بیشتری می‌کردم اما حرفم حرف غیر دینی نبود.

سید جواد هاشمی کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در غرفه عقیق در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در خصوص مصاحبه‌ای که چندی پیش در شبکه‌های مجازی منتشر شد و موجب واکنش‌های زیادی شد، گفت: بنده قبول دارم که در مصاحبه‌ای که راجع به آن خانم بازیگر کردم در استخدام واژگان انتخاب مناسبی نکردم و باید دقت بیشتری می‌کردم اما حرف من  غیر دینی نبود.

وی ادامه داد: همه تلاشم این است که جلوه رحمانی اسلام را به همه بنمایانم و همه را جذب مکتب اهل‌بیت کنم، توقعم این است که دوستانی که من را می شناسند بدانند که قصد زیر سوال بردن مبانی را ندارم و هیچ دوست نداشتم مذهبی ها و هیئتی ها از من برنجند.

هاشمی در پایان صحبت‌هایش با بیان اینکه همه ما مدیون ایثار شهدای مدافعان حرم هستیم و امنیت ما مرهون آنها است، گفت: اگر مدفعان حرم نبودند اثری از هنر و سینما هم باقی نمی‌ماند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین