عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۰۷۳۲
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸
پلیس فتا هشدار داد
رئیس پلیس فتا سمنان به زائران اربعین حسینی توصیه كرد: به هیچ وجه گوشی تلفن همراه خود را به وای فای های ناشناس در طول مسیر متصل نكنید.
عقیق:سرهنگ سیدعلی میراحمدی گفت: شور و اشتیاق حضور در صف عاشقان حسینی در ایام اربعین چند سالی است که بین مردم ایران به شدت افزایش یافته و همه ساله هزاران نفر از ایران روانه كربلای معلی می شوند. 

وی افزود: در این میان هزینه بالای برقراری تماس از طریق تلفن همراه و همچنین عدم ارسال تصاویر از طریق بسترهای مخابراتی، بسیاری از کاربران، اینترنت و شبکه های اجتماعی را برای تماس با خانواده خود انتخاب می كنند.

به گفته این مسئول انتظامی زائران گرامی همواره باید در استفاده از این خدمات ملاحظات ایمنی و  امنیتی را در نظر بگیرند.

وی تاكید كرد: استفاده از شبکه های بی سیم در کنار مزایای فراوان خود، برای كاربران تهدیداتی نیز دارد كه از آن طریق سودجویان و كلاهبرداران سایبری به اهداف شوم خود می رسند.  

سرهنگ میراحمدی به منظور آگاهی بیشتر زائران اربعین و پیشیگیری از وقوع جرائم سایبری و ایجاد مشكل برای هموطنان، توصیه كرد: از اتصال به  دستگاه های وای فای ناشناس در طول سفر خودداری كنید.

وی افزود: در پایان استفاده از اینترنت وای فای تلفن همراه خود را غیر فعال كنید. 

میراحمدی تاكید كرد: از ذخیره اطلاعات مهم بانکی برروی حافظه های تجهیزات هوشمند که در طول مسیر همراهتان است، بپرهیزید و اطلاعات شخصی و محرمانه خود را دراختیار دیگران قرار ندهید. 

رئیس پلیس فتای استان سمنان ضمن آرزوی سفری معنوی و پرباتر برای زائران اربعین حسینی، به عموم هموطنان توصیه كرد: در صورت بروز مشكل در روند ثبت نام و اخذ ویزا و یا هر مورد دیگری در حوزه فضای مجازی، مراتب را با پلیس فتا در میان بگذارید.

منبع:میزان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین