عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۰۳۹۴
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱
جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات در نجف اشرف از نصب ۳۵۰ کیوسک تلفن صلواتی و اینترنت وای‌فای برای استفاده‌ زائران اربعین در طول مسیر نجف به کربلا خبر داد.
به گزارش عقیق به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، رحمان احمدی گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات با تشکیل کارگروه مردمی وصال الحسین (ع)، خدمات ارتباطی رایگان را با همکاری اپراتور همراه اول به زائران اربعین حسینی ارائه خواهد کرد.

وی افزود: کارشناسان ستاد بازسازی عتبات در حال اجرای شبکه فیبر نوری به طول ۸۰ کیلومتر در مسیر پیاده‌روی زائران اربعین حسینی هستند که عملیات آن در حال پایان است.

احمدی اظهار کرد: ستاد بازسازی عتبات همچون سال گذشته در طول مسیر نجف به کربلای معلی، دکل‌های ارتباطی نصب کرده و در طول مسیر ۲۰۰ عدد کیوسک تلفن صلواتی و ۱۵۰ کیوسک اینترنت وای‌فای راه‌اندازی شده است تا زائرین بهتر بتوانند با خانواده خود ارتباط برقرار کنند.

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات نجف اشرف گفت: شرکت مخابرات استان تهران کار تهیه کیوسک‌های تلفن صلواتی  را بر عهده داشته و متخصصان «فاوای» ستاد بازسازی عتبات عالیات تقریبا در هر یک کیلومتر از مسیر این کیوسک‌ها را نصب و راه‌اندازی کرده‌اند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین