عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۹۳۵
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۷:۳۰
"سید محمد موسوی" خطیب جمعه ی لندن، عوامل وهابیتی که به یک شیعه در خیابان "ادجور رود" شهر لندن حمله کرده بودند را حیواناتی وحشی خواند؛ این عوامل به تظاهراتی با عنوان "تظاهرات بر علیه حکومت سوریه" به راهپیمایی در خیابان مشهور لندن "ادجور رود" دست زده اند اما از این تظاهرات به عنوان فرصتی برای تکفیر شیعه استفاده کرده و در بلندگو های خود به بدگویی از شیعه با دو زبان عربی و انگلیسی پرداخته اند.
عقیق: "سید محمد موسوی" خطیب جمعه ی لندن، عوامل وهابیتی که به یک شیعه در خیابان "ادجور رود" شهر لندن حمله کرده بودند را حیواناتی وحشی خواند و افزود: وهابیت سابقه ای دیرینه در این گونه اقدامات دارد و حال جنایتهایشان را ازافغانستان، سعودی، سوریه، و عراق به خیابانهای لندن کشانده اند.

وی در ادامه ی اظهاراتش بیان داشت: دهها نفر از این اوباش به یک عراقی شاغل در فروشگاهی حمله کرده اند و با بی رحمی تمام او را مورد ضرب و شتم قرار داده اند. گروهی دیگر از همین عناصر با عنوان تظاهرات بر علیه حکومت سوریه به راهپیمایی در خیابان مشهور لندن "ادجور رود" دست زده اند اما از این تظاهرات به عنوان فرصتی برای تکفیر شیعه استفاده کردند و دربلندگو های خود به بدگویی از شیعه با دو زبان عربی و انگلیسی پرداخته اند .

"موسوی" افزود: از وهابیتی که پایه های اصلی آن یهودی است و با همکاری "همفر" انگلیسی و منحرف ضاله "ابن عبدالوهاب" به وجود آمده بیشتر از این نمی توان توقع داشت، کسانیکه با مکتب ساختگی خود چهره ی اسلام را زشت و بد جلوه داده اند.

خطیب جمعه ی لندن در ادامه ی سخنان خود به استفاده ی هر چه بیشتر از ماه رجب و به جا آوردن مناسک خاص آن سفارش کرد.

منبع: شیعه نیوز
211001

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین