عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۹۳۳
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۰
این دو شهید "محمد عبود المالکی" و "حسن علی فرهود" نام داشتند. در مراسم تشییع صدها نفر از اهالی بصره و مسئولان شرکت داشتند.پس از برگزاری مراسم تشییع این دو شهید در بصره، پیکر شهید "المالکی" به سوی نجف و پیکر شهید " فرهود" به سوی بغداد منتقل شد تا در آرامگاه ابدی شان به خاک سپرده شوند.
عقیق: دیروز جمعه در میان فریادهای "مرگ بر آل سعود و مرگ بر قطر " ، " لبیک لبیک یا زینب" و "الله اکبر" اهالی بصره دو شهید دیگر که برای دفاع از مرقد حضرت زینب (سلام الله علیها) به سوریه رفته بودند را تشییع کردند.

این دو شهید "محمد عبود المالکی"(27 ساله) و "حسن علی فرهود" ( 32 ساله ) نام داشتند. در مراسم تشییع صدها نفر از اهالی مناطق مختلف بصره و مسئولان استان و نظامیان ارتش شرکت داشتند.

"عبود عباس المالکی" پدر شهیدان "محمد و حسن عباس المالکی" در سخنانی گفت: فرزندانم عضو گردانهای "سید الشهدا"  بودند که برای دفاع از حرم خانم زینب (سلام الله علیها) به پا خواستند و در این راه جان خود را تقدیم کردند.

پس از برگزاری مراسم تشییع این دو شهید در بصره، پیکر شهید "المالکی" به سوی نجف و پیکر شهید " فرهود" به سوی بغداد منتقل شد تا در آرامگاه ابدی شان به خاک سپرده شوند.

شایان ذکر است که بصره، چندی پیش نیز، پیکر اولین شهید خود به نام " ضیاء مطشر العیساوی" را در میان سیل جمعیت مردمی تشییع نمود.

منبع:شیعه نیوز
211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین