عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۷۸۴۹
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱
علی جنتی:
وزیر ارشاد با بیان اینکه از نظر حوزه علمیه فیلم «رستاخیز» نیاز به 25 اصلاحیه داشت، گفت: به نظر می‌رسد تیم سازنده فیلم «رستاخیز» به جای مسائل معنوی به دنبال مسائل مادی این فیلم هستند.
عقیق:علی جنتی در حاشیه همایش تبیین دستاورد های فرهنگی دولت تدبیر و امیددر جمع خبرنگاران گفت:به رغم اینکه فیلم «رستاخیز» از نظر حوزه علمیه ۲۵ اشکال داشت یک اشکال را مطرح کردیم. عوامل این فیلم از ابتدا به ما گفتند که نظر همه مراجع را جویا شده اند اما این کار را نکرده بودند.

وی افزود:ما گفتیم تنها اشکالی که این فیلم دارد نشان دادن چهره حضرت ابوالفضل (ع) است و اینکه باید آن را با هاله نور بپوشانند اما آقایان حاضر نیستند این کار را انجام دهند و با شکایت ادعای خسارت کرده اند.

وی درباره خسارت ۴۰ میلیارد تومانی این فیلم ادامه داد: بحث ۴۰ میلیارد تومان در میان نیست. ۵۷ درصد از بودجه این فیلم با مشارکت کسانی تامین شده که اصلا دنبال برگشت پولشان نیستند، ۳۵ درصد آنها خیرین کویتی هستند.

جنتی افزود: ۲۲ درصد از هزینه فیلم هم توسط خیری در داخل کشور تامین شده است. به نظر می‌رسد تیم سازنده «رستاخیز»به جای مسائل معنوی به دنبال مسائل مادی این فیلم هستند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره مسئله لغو کنسرت ها گفت: لغو کنسرت ها در مشهد چیز جدیدی نیست، حدود ۱۱ سال است که در مشهد اجازه برگزاری هیچ کنسرتی را نداده‌اند و این چیزی بوده که پیش از این اتفاق افتاده است .

وی افزود: ما به احترام امام رضا علیه السلام در مشهد کنسرتی برگزار نخواهیم کرد اما در شهر های اطرافش برنامه هایی خواهیم داشت.

منبع:دعبل


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین