عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۶۹۷۹
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی و امور سمعی و بصری گفت: در صورت محقق شدن شرایط سازمان سینمایی و سازندگان «رستاخیز»،‌ این اثر فاخر محرم امسال روی پرده سینماهای کشور می‌رود.
عقیق:حبیب ایل‌بیگی، معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی و امور سمعی و بصری درباره اکران فیلم سینمایی «رستاخیز» این گونه اظهارنظر کرد: طی یک سال گذشته به ویژه در چند ماه اخیر مذاکرات مختلفی بین محسن مومنی‌شریف، رئیس حوزه هنری و حجت‌الله ایوبی، رئیس سازمان سینمایی انجام شد تا به زودی شاهد نمایش این فیلم فاخر در سینماهای کشورمان باشیم.

وی افزود: حوزه هنری به عنوان پخش کننده فیلم و سازمان سینمایی به عنوان متولی سینما، تلاش‌های بسیاری انجام دادند که «رستاخیز» اکران شود، زیرا برای سینمای ایران مطلوب نیست که چنین فیلم فاخری را به روی پرده نداشته باشد و مردم از دیدن آن محروم شوند.

ایل‌بیگی در پاسخ به این سوال که چرا پروسه نمایش فیلم «رستاخیز» تا به این اندازه طولانی شده است؟ گفت: فیلمی که محوریت آن امام حسین(ع) باشد، هیچ گاه از کیفیتش به واسطه گذر زمان کاسته نخواهد شد. برای همین اطمینان دارم که این فیلم در زمان اکران با استقبال بسیار خوب مردم مواجه خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اصلاحات مد نظر سازمان سینمایی در فیلم لحاظ خواهد شد، چنین توضیح داد: کارگردان و تهیه کننده فیلم شرایطی مد نظر دارند که اگر آنها محقق شود، با اصلاحاتی که بابت نشان دادن چهره حضرت ابوالفضل (ع) وجود دارد، مشکلی نخواهند داشت. در انتها امید می‌رود در صورت محقق شدت شرایط دو طرف، فیلم در ماه محرم روی پرده سینماها برود.

منبع:ایکنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
0
0
اثر فاخر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟عجب عقیق رنگ عوض کردی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
منبع زده ایکنا خبر از عقیق نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
منبع خبر ایکنا نه عقیق
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین