عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۶۰۸
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۴
دوره کوتاه‌مدت امام علی(ع) شناسی با حضور اساتید و فضلای حوزه در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می‌شود.

عقیق:  مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با اعلام این خبر اظهار داشت: دوره کوتاه‌مدت امام علی(ع) شناسی از سوی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(ع) آستان مقدس قم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری این دوره از 21 اردیبهشت‌ماه سال جاری به مدت 14 روز اظهار داشت: در این دوره محورهای نسب‌شناسی حضرت علی(ع) در موضوعات پدر، مادر و ولادت، تاریخ شناسی حضرت علی(ع) در همراهی با رسالت و از خلافت تا شهادت و معرفت شناسی حضرت علی علیه‌السلام با موضوعات دلایل امامت، ضرورت نیاز به امام از منظر عقل و امیرالمؤمنین از منظر رسالت برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام روح‌الله فاطمی نسب، ادامه داد: رفتار شناسی حضرت علی(ع) در موضوعات سیره عبادی، مردم دوستی و حکومت الهی، گفتار شناسی حضرت علی علیه‌السلام در موضوعات وصیت‌ها و نصیحت‌ها، دشمن شناسی حضرت علی(ع) و تربیت شدگان حضرت علی(ع)از دیگر موضوعات این دوره کوتاه‌مدت می‌باشد.

وی حجج اسلام والمسلمین یوسفی غروی، اسکندری، محمد جواد طبسی، علوی سرشکی،نظری منفرد، عرفان، جواد سلیمانی، گنجی و محمد جعفر طبسی را از اساتید این دوره  معرفی کرد و گفت: این دوره کوتاه مدت از 21 اردیبهشت‌ماه تا سوم خردادماه سال جاری، همه روزه از ساعت 19 در شبستان حضرت نجمه خاتون حرم حضرت فاطمه معصومه(س)برگزار می‌شود.


منبع: حوزه

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین