عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۲۷۷۴
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به اعزام زائران کشورمان در ایام نوروز به عتبات عالیات،گفت: در حدود ۱۲۳ هزار نفر در ایام نوروز به عتبات عالیات رهسپار شدند که این میزان نسبت به قبل افزایش داشت.
عقیق:محسن نظافتی درباره آخرین وضعیت اعزام‌های نوروزی و پس از  آن اظهار داشت: مهلت عتبات نوروزی فردا (یکشنبه) 15 فروردین ماه به پایان می‌رسد که در این دوره شاهد افزایش 2 برابری تعداد زائران بودیم.

وی ادامه داد: در این دوره از سفرهای عتبات نیز شاهد افزایش اعزام زائران به سامرا بودیم و امکانات لازم از لحاظ امنیتی برای زائران فراهم آمد که بسیار مورد استقبال قرار گرفت؛ البته پیش‌تر چنین امکانی فراهم نبود.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت خاطر نشان کرد:‌اعزام زائران به عتبات و سامرا در امنیت و سلامت کامل برگزار شد و کم مسئله و کم مشکل‌ترین اعزام به عتبات را شاهد بودیم که نشانگر اهتمام مسئولان ذیربط به مسئله ایمنی زائران است.

نظافتی به برنامه‌های اعزام‌های بعد از ایام نوروز اشاره کرد و افزود:‌ اعزام‌های جدید بنابر روال قبل انجام می‌گیرد و  در این دوره نیز بنابر درخواست زائران و شرایط موجود، سفر به سامرا نیز در بسته عتبات وجود خواهد داشت.

وی درباره قیمت‌های نوروزی عتبات و افزایش صورت گرفته نیز اظهار داشت: به هیچ عنوان افزایش قیمتی را بعد از عتبات نوروزی نخواهیم داشت و حتی احتمال کاهش قیمت‌ها نیز وجود دارد؛ در ایام نوروز افزایش محدودی ناشی از افزوده شدن بر قیمت برخی کالاها و هزینه‌های جاری انجام گرفت که این رویکرد به قبل باز می‌گردد.

نظافتی خاطرنشان کرد: به احتمال بسیار زیاد قیمت‌ها درایام ماه مبارک رمضان نیز کاهش نسبی پیدا خواهد کرد و توصیه می‌کنیم افرادی که به‌دلیل سنگین بودن هزینه‌ها توان سفر را نداشتند در این ایام به عتبات عالیات رهسپار شوند چرا که در سال گذشته میزان قیمت‌‌ها در این ایام 10 تا 15 درصد کاهش داشت.

منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
0
0
در محله ما یک بنده خدا دوهفته زمینی زوار را برد کربلا، با همان قیمت یک هفته ای شمسا؟!؟!
شمسا یک هفتهای زمینی، یک میلیون میگیرد. هم محله ای ما دوهفته یک میلیون گرفت. امکانات و هتل و... هم در حد شمسا و یا حتی بهتر؟!؟!
نمیدانم حج و زیارت چرا اینقدر گرانفروشی و ظلم در حق زوار اباعبدالله الحسین میکند؟!؟!؟!؟!؟
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین