عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۲۳۳۲
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱
در ۷ نقطه از کشور صورت می‌گیرد
نمایشگاه پوسترهای اولین فراخوان سالانه گرافیک هنرهای فاطمی از ایام شهادت تا ولادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) در 7 نقطه از کشور برپا می‌شود.

عقیق:نخستین فراخوان سالانه هنر فاطمی در رشته گرافیک به همت نگارستان مهر برگزار شد. این دوره از فراخوان در قالب دعوت از 110 طراح گرافیک همزمان با شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) و با هدف ترویج معارف فاطمی برگزار شد.

از بین 107 اثر رسیده به دبیرخانه فراخوان 56 اثر جهت نمایشگاه انتخاب شد و از بین این تعداد 5 اثر توسط داوران مسعود نجابتی، کوروش پارسانژاد و محمدرضا دوست‌محمدی به عنوان اثر برگزیده و 9 اثر به عنوان آثار تقدیری معرفی شدند.

 

نمایشگاه پوسترهای اولین فراخوان سالانه گرافیک هنرهای فاطمی از ایام شهادت تا ولادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) در 7 نقطه از کشور برپا می‌شود که می‌توان به موزه هنرهای معاصر اصفهان در اسفند 94، ایستگاه‌های منتخب مترو استان تهران در اسفند 94، حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) در اسفند 94 و فروردین 95، مسجد مقدس جمکران در اسفند 94، نگارخانه رضوان مشهد در فروردین 95، حرم مطهر رضوی صحن غدیر در اسفند 94 و فروردین 95 و همچنین نگارخانه سوره حوزه هنری البرز در فروردین 95 اشاره کرد.


منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین