عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۲۰۰۱
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۸
حجت‌الاسلام نصیر نیک نژاد خبرداد:
مدیرکل تبلیغات اسلامی تهران گفت: در ایام فاطمیه دوم ۳۴۵۰ برنامه فرهنگی تبلیغی در سطح استان تهران با حضور محبان اهل بیت (ع) برگزار می‌شود.
عقیق:حجت‌الاسلام نیک نژاد، مدیرکل تبلیغات اسلامی تهران ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند جاری گفت: مردم عزیز ایران اسلامی بار دیگر ضمن تبعیت از رهبر معظم انقلاب و خلق حماسه ای دیگر، دشمنان اسلام را مأیوس و ناامید کردند.

وی افزود: از آنجایی که انقلاب اسلامی حاصل پایداری و دلاورمردی شهدا و رهبری بی بدیل بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری است، مردم نیز اعم از زن و مرد، پیر و جوان به‌ویژه رأی اولی ها، ولایت فقیه را به‌عنوان یک اصل حمایت کرده و با تأسی از رهنمودهای ولی فقیه زمان، در صحنه حاضر شده و در یک جشن ملی شرکت کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی تهران، تأکید کرد: حال وظیفه خدمتگزاران و مسئولین است که در مسیر پیشرفت و تعالی کشور عزیزمان در تمامی زمینه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی گام های اساسی بردارند.

وی در ادامه سخنان خود، حضرت زهرا(س) را اسوه صبر، استقامت، شجاعت و مدافع ولایت نام برد و خاطر نشان کرد: زمینه ترویج و توسعه فرهنگ فاطمی باید در تمامی شئون زندگی فراهم آید و تأثیرگذار باشد.

حجت‌الاسلام نیک نژاد، اظهار داشت: اداره کل تبلیغات اسلامی تهران با دارا بودن ۳۰ هزار تشکل دینی اعم از هیئات مذهبی، کانون مداحان و شعرای ائینی، انجمن های اسلامی، مؤسسات و خانه های قرانی، کانون های فرهنگی، تبلیغی و شبکه تبلیغی شامل مبلغین و مبلغات، ویژه برنامه های ایام فاطمیه دوم را تدارک دیده و به مرحله اجرا خواهد گذاشت.

نیک نژاد، با اشاره به سازماندهی و اعزام ۱۰ هزار نفر روز تبلیغ در کارخانجات، محیط های اداری و آموزشی، مساجد و حسینیه ها، از برگزاری ۱۰۰ دوره آموزش معارف فاطمی در مساجد فعال و محوری استان خبر داد و اعلام کرد: اجرای ۷ سوگواره یاس نبوی ویژه مسئولین هیئات مذهبی و کانون مداحان شهر تهران و ۱۱ مراسم محوری سیره فاطمی در هیئات شاخص شهرستان های تهران از جمله اقدامات تبلیغات اسلامی تهران در فاطمیه دوم است.

این مسئول فرهنگی، حمایت از فعالیت فرهنگی ۵۰ مسجد و حسینیه در شهرستان های تهران، ‌ ۱۰۰ جلسه پرسش و پاسخ در قالب گفتمان های دینی با محوریت سیره زندگانی حضرت فاطمه(س) در مدارس و کانون های فرهنگی، تبلیغی، ۱۵۸۰ جلسه سخنرانی توسط روحانیون مستقر در روستاها و شهرک های استان تهران، برپایی محافل انس با قرآن در ۴۰۰ مرکز و مؤسسه قرآنی، ویژه برنامه های قرآنی همراه با عزاداری در ۱۵۰ مؤسسه و خانه قران شهری و روستایی، توزیع ۵ هزار جلد کتب و نرم افزار مرتبط با موضوع فاطمیه در بین گروه های هدف سازمان، ‌فضا سازی و پوشش تبلیغاتی از طریق چاپ و توزیع ۱۰ هزار بنر، پوستر و تراکت و هم چنین فضا سازی تبلیغاتی مجازی در سایت های وابسته به این اداره کل همچون تبیان تهران، کوثر، موج نور و تحیت را از جمله فعالیت های فرهنگی، تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی تهران برشمرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین