عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۲۲۹
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۰
ايازی خبر داد:
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در تشريح برنامه‌های ميلاد حضرت زهرا(س) مهم‌ترين برنامه‌های در نظر گرفته شده را برگزاری جشن ميلاد در 110 مسجد منتخب و نمايشگاه دستاوردهای زنان سرپرست خانوار در ميدان امام حسين(ع) معرفی كرد.

عقیق: سيد محمدهادی ايازی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در تشريح برنامه‌های ميلاد حضرت زهر(س) مهم‌ترين برنامه‌های در نظر گرفته شده را برگزاری جشن ميلاد در 110 مسجد منتخب، نمايشگاه دستاوردهای زنان سرپرست خانوار در ميدان امام حسين(ع)، تجليل از بانوان شاعر آئينی، برگزاری نمايشگاه‌های فرهنگی و هنری همچنين تجليل از مادران شهدای هسته‌ای برشمرد.

وی گفت: در ايام هفته زن، بوستان گفت‌وگو و ميدان امام حسين(ع) ميزبان نمايشگاه بزرگ دستاوردهای زنان سرپرست خانوار خواهند بود. اين نمايشگاه به همت اداره‌كل امور بانوان شهرداری تهران و با هدف معرفی توانمندی‌ها و ظرفيت‌های اين قشر در توليد و مديريت اقتصاد خانواده برگزار می‌شود.

ايازی با اشاره به ديگر برنامه‌های متمركز شهرداری تهران در اين ايام بيان كرد: برگزاری مراسم تجليل از مادران شهدای شهيد و سرداران شهيد، همايش شعر بانوی آب و آئينه و تجليل بانوان شاعر آئينی از ديگر برنامه‌های ميلاد با سعادت دخت نبی‌اكرم‌(ص) به شمار می‌رود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران عنوان كرد: 11 ارديبهشت‌ماه، در يكی از بوستان‌های محوری مناطق مراسم تجليل از زنان و مادران نويسنده، هنرمند، كارگر و سرپرست خانوار تحت عنوان «مادران آسمانی» برگزار می‌شود.

ايازی از مشاركت مركز امور فعاليت‌های دينی با معاونت‌های امور اجتماعی مناطق 22 گانه خبر داد و گفت: برگزاری 110 جشن ميلاد تحت عنوان «جشن نور» در مساجد منتخب نتيجه همكاری و مشاركت مناطق 22 گانه و مركز امور فعاليت‌های دينی شهرداری تهران در ايام هفته زن است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از برگزاری 22 جشن منطقه‌ای خبر داد و گفت: اين جشن‌ها به مناسبت ميلاد حضرت زهرا(س) و روز زن به صورت منطقه‌ای برگزار خواهند شد. همچنين با بهره‌گيری از ظرفيت‌های جشنواره آئينی، هنری و فرهنگی شمسه نمايشگاه‌ عكاسی و خوشنويسی در مناطق برگزار می‌شود.

فضاسازی شهر با بهره‌گيری از روايات و جملات حضرت زهرا(س)

ايازی عنوان كرد: هر يك از خانه‌های 14 گانه سراهای محله موظف به اجرای 7 تا 15 عنوان برنامه فرهنگی، اجتماعی و هنری منطبق با موضوع فعاليت‌ خود در اين ايام شده‌اند. برپايی ايستگاه‌های هنری، محافل انس با قرآن، مسابقه‌های كتابخوانی، بازديد از مادران سالمند و عيادت از بيماران، برگزاری مراسم زنان و مادران موفق محله، تجليل از مادران شهيد همچنين مادران اقليت‌های مذهبی از مهمترين برنامه‌های محله‌ای محسوب می‌شوند.

سخنگوی شهرداری تهران تصريح كرد: سازمان زيباسازی شهرداری تهران موظف شده است تا با بهره‌گيری از ظرفيت‌های تبليغی نسبت به فضاسازی شهر با بهره‌گيری از روايات و جملات حضرت زهرا(س) اقدام كند.

ايازی با اشاره به برنامه‌ ديگر سازمان‌ها و شركت‌های وابسته به شهرداری تهران گفت: اجرای برنامه‌های شاد و مفرح در راديو مسافر توسط سازمان پايانه‌ها و پارك سوارها، پخش نماهنگ در تلويزيون‌های شبكه حمل و نقل ريلی درون شهری، برگزاری خيابان هنر با محوريت مفاهيم توحيدی در بوستان ولايت توسط سازمان فرهنگی و هنری، برگزاری جام عزت در مناطق توسط سازمان ورزش از ديگر فعاليت‌های مجموعه شهرداری تهران در اين ايام به شمار می‌رود.


منبع:ایکنا

211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین