عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۲۱۲۶
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹
مدیر روابط بین الملل همایش تحجر و اسلام آمریکایی با اشاره به شرایط کنونی دین در دنیا و نفوذ صهیونیست ها، گفت: شیعه رسالت هدایت همه بشریت را به عهده دارد و مکتب اهل بیت(ع) در این شرایط حساس، نقش مهمی دارد.
عقیق:منتظمی در همایش «تحجر و اسلام آمریکایی» به نقش ایران و شیعه در عرصه بین الملل پرداخت و با اشاره به حرکت استکبار در گسترش لیبرالیزم، گفت: امروز در دانشگاه ها با علوم انسانی غربی نسبت به توسعه تمدن لیبرال کمک می شود و همین امر موجب شده تا رهبری نسبت به این امر تذکر دهند.

وی با بیان اینکه تولیدات غرب غیر خدایی است و امروز بشریت با آن روبروست، گفت: سونامی از بین بردن ارزش ها و جوانان امروز وجود دارد و به اذعان متفکران آن، انقلاب اسلامی پاسخی در برابر این سونامی می باشد.

منتظمی با بیان اینکه 200 کانال فارسی زبان با هدف تخریب خانواده ها، دانش آموزان، دختران، پسران و... برای کشوری 80 میلیونی طبیعی نیست،

وی به حضور یهود، مسیحیت و اسلام سه دین اصلی الهی در دنیای امروز اشاره نمود و خاطر نشان کرد: یهودیت امروز با صهیونیسم و مسیحیت با افرادی افراطی با کمک رسانه های غربی ساقط شده است و تنها اسلام باقی ماند.

مدیر روابط بین الملل همایش تحجر و اسلام آمریکایی، هدایت جوانان سنی به سمتی انحرافی از سوی صهیونیست ها، اظهار داشت: بنابراین، شیعه رسالت هدایت همه بشریت را به عهده دارد و در این شرایط حساسی که مکتب اهل بیت(ع) نقش دارد، باید مراقب باشیم که اصطکاکی در این مسیر به وجود نیاید.

وی افزود: شیعه نه تنها منافع صهیونیست و استکبار را از بین می برد، بلکه همه تفکر های آنان را نابود می کند.


منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین