عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۱۳۶
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۰
"عبدالحسین" در اظهاراتی اعلام کرد: مسئله ی [حضرت] زهرا [سلام علیها] یک موضوع دینی است و مربوط به بخش خاص خود میشود و به همین دلیل اجازه ی پرداختن به آن در دانشگاه را نمیدهم و رویکرد من در دانشگاه، یک رویکرد دینی نیست
عقیق: رییس دانشگاه بغداد" علاء عبدالحسین" جشنی که به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (سلام الله علیها) توسط 600 دانشجوی دختر و پسر سازماندهی شده بود، را لغو نمود.

"عبدالحسین" در اظهاراتی اعلام کرد: مسئله ی [حضرت] زهرا [سلام علیها] یک موضوع دینی است و مربوط به بخش خاص خود میشود و به همین دلیل اجازه ی پرداخت به آن در دانشگاه را نمیدهم و رویکرد من در دانشگاه، یک رویکرد دینی نیست. وی در خطاب به آستان مقدس حسینی افزود: عتبات از حال به بعد، نباید به هیچ وجه به فکر برگزار کردن مراسم و نشست های فرهنگی و .... در این دانشگاه باشد.

گفتنی است این اولین اقدام "علاء عبدالحسین" بر علیه مکتب اهل بیت (علیم السلام) نیست، بلکه او چندی پیش نیز مانع  از برافراشتن پرچم امام حسین (علیه السلام) در کنفرانس نهایی قرآن کریم شد، این کنفرانس با همکاری دانشگاه بغداد و آستان مقدس حسینی برگزار شده بود.

علاوه بر این، وی از زمانیکه این پست را بر عهده گرفته، رفتار غرض ورزانه ی با اساتید شیعه ی دانشگاه بغداد اعمال نموده و تلاش میکند آنها را از مشارکت در مسیر علمی این دانشگاه بازدارد.

منبع: شیعه نیوز
211001

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین