عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۱۰۳۹
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹
معاون هماهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد گفت: هزار مسجد شهر تهران در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان هفتم اسفند، محل استقرار صندوق‌های رأی هستند.
عقیق: حجت‌الاسلام و المسلمین حمید آقایی، معاون هماهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد در دومین همایش «خادمان بهشت» که در مصلی شهر ری برگزار شد، ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی و تکریم مقام خادم گفت: همانطور که امسال به نام «مسجد، جوان و نوجوان» نامگذاری شده بود و خادمان عزیز نقش پررنگی را در جذب این قشر به مسجد ایفا نمودند، سال آینده از طرف رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد به عنوان سال «مسجد و بانوان» انتخاب شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه هزار مسجد شهر تهران محل استقرار صندوق‌های رأی در انتخابات هفتم اسفند سال جاری هستند از خادمان می‌خواهیم با صبوری در تمام مراحل اخذ رأی و شمارش آرا به دست اندرکاران صندوق ها یاری برسانند.

گفتنی است در این مراسم به برکت سی و هفتمین بهار انقلاب اسلامی ایران، از میان دو هزار و پانصد خادم استان تهران از 37 نفر آنان تجلیل به عمل آمد. حسن خلق، وضعیت نظافت مسجد، همکاری در امر نماز جماعت و تلاش برای باز بودن در مسجد از هنگام فریضه نماز ظهر تا بعد از نماز مغرب و عشاء چهار شاخصه در نظر گرفته شده برای تکریم این خادمان بود.


منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین