عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۹۹۶۲
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷
مدیر سازمان فضای مجازی سراج خبر داد
دبیر نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی اعلام کرد ثبت‌نام سومین دوره این نمایشگاه از امروز به‌صورت رسمی آغاز شد.

عقیق:منصور امینی مدیر سازمان فضای مجازی سراج با اعلام خبر آغاز ثبت‌نام سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی از امروز شنبه بیست و ششم دی ماه، اظهار داشت: نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی در بخش‌های «رسانه‌های برخط»، «بازی»، «پویانمایی»، «نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای و تلفن همراه» و «سرویس و خدمات اینترنتی» طراحی شده است.

وی تصریح کرد: همچنین بخش «سواد مجازی» به‌عنوان بخش ویژه نمایشگاه امسال در نظر گرفته شده که این بخش شامل نشست‌ها و کارگاه‌ها، تهدیدها و فرصت‌ها، کلینیک و درمانگاه اعتیاد اینترنتی و بخشهای متنوع دیگر است.

مسئول سازمان فضای مجازی سراج اظهار داشت: نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی به‌عنوان یک نمایشگاه تخصصی به‌صورت مستقل از نمایشگاه ملّی رسانه‌های دیجیتال برگزار می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه از روز پنجشنبه 22 بهمن آغاز شده و به‌مدت 6 روز تا تاریخ 27 بهمن ماه در محل سالن‌های نمایشگاهی بین‌المللی شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو ادامه خواهد داشت.

امینی متذکر شد: با توجه به استقبال گسترده رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی از نمایشگاه‌های 2 دوره گذشته، از متقاضیان ثبت‌نام درخواست می‌شود نام‌نویسی برای شرکت در این نمایشگاه را به روزهای پایانی موعد قانونی ثبت‌نام موکول نکنند.

دبیر نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی با اعلام اینکه دریافت غرفه و حضور در این نمایشگاه برای فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی رایگان است، خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن‌های 88838105 و 88867360 و یا از طریق رایانامه info@irdmfestival.ir با دبیرخانه اجرایی نمایشگاه تماس حاصل نمایند.

امینی در پایان متذکر شد کلیه فعالان حقیقی و حقوقی فضای مجازی برای ثبت‌نام و اعلام حضور در نمایشگاه امسال رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی می توانند به سایت http://irdmfestival.com  مراجعه کنند.


منبع:تسنیم


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین