عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۹۳۲۷
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰
چهارشنبه 16 دی‌ماه
شب شعر آیینی «در امتداد خون» ویژه «بزرگداشت ادبی شیخ نمر» با حضور جمع کثیری از شاعران آیینی کشور چهارشنبه 16 دی‌ماه ساعت 15 در حوزه هنری برگزار می‌شود.

عقیق:در شب شعر آیینی «در امتداد خون» قرار است بزرگداشت ادبی برای شهید آیت الله نمر باقر النمر، مجتهد شیعه و فعال حقوق بشر در عربستان که توسط رژیم آل سعود به ناحق اعدام شد برگزار شود. این مراسم چهارشنبه 16 دی ماه در تالار سوره حوزه هنری برپا خواهد شد.

در این شب شعر شاعرانی همچون علیرضا قزوه، مصطفی محدثی خراسانی، سعید حدادیان، رضا اسماعیلی، قاسم صرافان، حسین صیامی، محمد مهدی عبدالهی، احمد بابایی، مهدی نور باقری، فاطمه نانی زاد، نفیسه سادات موسوی و عارفه دهقانی و جمعی دیگر از شاعران آیینی و متعهد کشور حضور خواهند داشت و شعرهای خود را در رثای این شهید و در دفاع از مظلومان عالم قرائت می کنند.

شب شعر «در امتداد خون» با همکاری حوزه هنری و سازمان بسیج هنرمندان برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم می‌توانند در زمان یاد شده به حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به پل حافظ مراجعه کنند.

آیت الله شیخ نمر باقر النمر مجتهد شیعه و فعال حقوق بشر توسط رژیم آل سعود عربستان اعدام شد و شهادت مظلومانه وی باعث خشم و اعتراض مسلمانان و شیعیان سراسر جهان نسبت به این رژیم شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین