عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۹۱۲۰
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۹
پس از ۷۲ ساعت از بستری شدن؛
رئیس بیمارستان طالقانی مشهد در مورد آخرین وضعیت حمیدرضا عباسی، قاری بین‌المللی قرآن با اشاره به اینکه وضعیت هوشیاری این بیمار مانند گذشته است، گفت: از شب گذشته، تب هم به شرایطشان افزوده شده است.

عقیق:احسان سلطانی، رئیس مرکز آموزشی‌، پژوهشی و درمانی بیمارستان طالقانی مشهد در مورد وضعیت حمیدرضا عباسی، قاری بین‌المللی قرآن کریم و داور مسابقات قرآن که صبح 9 دی‌ماه بر اثر تصادف در جاده سبزوار به نیشابور مصدوم شده است، ابراز کرد: حمیدرضا عباسی، همان وضعیت قبلی را دارد و همچنان در بخش ICU بستری است، اما متأسفانه از شب گذشته تب هم به شرایطشان افزوده شد.

وی ابراز کرد: تب حمیدرضا عباسی بالا بوده و با وجود تلاش بسیار هنوز کنترل نشده است، زیرا زمانی که بیمار دچار تب می‌شود، روند بهبودیش دچار مشکل شده و برایش خطرناک است.

سلطانی با بیان اینکه بر همین اساس و برای رسیدگی بهتر به وضعیت این بیمار، ممنوع‌الملاقات شده است، افزود: رفت و آمدها سبب می‌شود که حتی کوچک‌ترین عامل آلودگی سبب وخیم‌تر شدن اوضاع وی شود، از همین رو از مردم و علاقه‌مندان این قاری قرآن می‌خواهیم که تقاضای ملاقات نداشته باشند.

وی در مورد رسیدگی به دیگر مصدویت‌ها و شکستگی‌هایی که حمیدرضا عباسی دچار آن شده است، عنوان کرد: رسیدگی به همه این موارد و انجام اقدامات دیگر و جراحی‌ها، منوط به خارج شدن ایشان از کما، وضعیت هوشیاری و تغییر شرایطشان است، در غیر این صورت هیچ اقدامی نمی‌توانیم انجام دهیم، همچنین به جهت وجود قسمت‌های باز و شکستگی در جمجمه برای عمل شرایط مناسبی ندارد و همین عوامل سبب ایجاد عفونت و به دنبال آن ایجاد تب شده است.

سلطانی با اشاره به اینکه وضعیت مغز نیز تغییر نکرده و همچنان دچار ورم است، تصریح کرد: با توجه به شرایط این بیمار، هیچ ریسکی نمی‌توانیم برای بردن حمیدرضا عباسی به اتاق عمل انجام دهیم؛ لذا باید کمی شرایط وی برای جراحی تغییر کرده و عادی‌تر شود تا بتوانیم اقدامات بعدی را آغاز کنیم.

رئیس مرکز آموزشی‌، پژوهشی و درمانی بیمارستان طالقانی مشهد در ادامه ابراز کرد: از همه مردم می‌خواهیم که تنها برای این بیمار دعا کنند تا کمی وضعیت هوشیاریش برگردد و بتوانیم بلافاصله اقدامات درمانی بعدی را انجام دهیم.

بر اساس این گزارش، حمیدرضا عباسی و حمید شاکرنژاد، دو قاری بین‌المللی قرآن کریم در حال بازگشت از قضاوت مسابقات قرآن کریم در استان سمنان به سمت مشهد بودند که حدفاصل جاده سبزوار به نیشابور در اثر برخورد ماشین با گارد‌ریل‌های کنار جاده از مسیر خود منحرف شده و دچار سانحه می‌شوند که حمید شاکرنژاد در این تصادف دچار شکستگی در چند نقطه از بدن شده است که هم اکنون دوران نقاهت را در منزل سپری می‌کند.


منبع:ایکنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین