عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۸۷۵۴
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰
ماموستا غفوری:
امام جمعه روانسر گفت: انقلاب اسلامی با ایجاد وحدت در بین مسلمانان الگویی برای سایر کشورها است.

عقیق:ماموستا ملاعبدالله غفوری در گفت‌وگویی در کرمانشاه وحدت را رمز موفقیت و پیروزی مسلمانان در جهان اعلام کرد و بیان داشت: ایجاد اتحاد در بین مسلمین تمام دسیسه‌های نفاق و فتنه‌انگیزی دشمنان را برملا می‌ کند.

وی وحدت امت اسلام را ضامن پیشرفت، اقتدار و موفقیت مسلمانان بیان کرد و متذکر شد: همه مسلمانان باید با درک صحیح از شرایط حساس جهان و دنیای اسلام از تفرقه دوری کنند.

امام جمعه روانسر وحدت را از مباحث مورد تاکید قرآن و بزرگان دین عنوان کرد و متذکر شد: امام راحل با تکیه بر آموزه‌های اسلامی توانستند نظام ستم‌شاهی را شکست بدهند.

وی با تصریح بر اینکه مقام معظم رهبری همیشه از وحدت به‌ عنوان یک مبحث اساسی یاد کرده‌اند، یادآور شد: انقلاب اسلامی با ایجاد وحدت در بین مسلمانان الگویی برای سایر کشورها است.

این مسئول به تلاش دشمنان برای تفرقه‌افکنی و لطمه زدن به اعتبار اسلام با ابزار و امکانات مختلف اشاره کرد و گفت: دشمنان متوجه قدرت اسلام و اثرگذاری اتحاد مسلمانان شده و به‌دلیل هراس از این موضوع به‌دنبال تفرقه‌افکنی هستند.

امام جمعه روانسر وظیفه تمام افراد جامعه را ایجاد وحدت و دوری از تفرقه برشمرد و اضافه کرد: در پرتو وحدت و همدلی می‌توانیم زمینه‌های پیشرفت روزافزون را فراهم کرده و برای اعتلای اسلام در جهان تلاش کنیم.


منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین