عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۸۷۱۵
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸
حجت‌الاسلام محمدی مطرح کرد
رئیس سازمان اوقاف با اشاره به لزوم شناخت برنامه‌های دشمن، گفت: فتنه 88 را نباید فراموش کرد زیرا دیدیم که به خاطر همراهی برخی از عناصر ناآگاه و مغرض زمینه برای حمایت سران استکبار از فتنه فراهم شد.

عقیق:آیین‌ اختتامیه سی‌‌وهشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور حجت‌الاسلام علی محمدی رئیس سازمان اوقاف، آیت‌الله علما امام جمعه کرمانشاه در مجموعه فرهنگی انتظار شهر کرمانشاه برگزار شد.

هر کس که به قرآن خدمت کند، برنده است

در این مراسم حجت‌الاسلام محمدی طی سخنانی با اشاره به برگزاری این دوره از رقابت‌ها گفت: خدا را شاکریم که توفیق داد تا سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم را در شهر کرمانشاه برگزار کنیم و لازم است از همه دست‌اندرکاران و مسئولان استان تقدیر و تشکر کرد.

محمدی همه شرکت‌کنندگان مسابقات را برنده دانست و گفت: همه کسانی که در این رقابت‌ها حضور یافتند برنده‌اند و هر کس که به قرآن خدمت کند، برنده است.

رئیس سازمان اوقاف برگزاری این مسابقات را به برکت خون شهدا دانست و گفت:‌ اینکه ما امروز در کمال امنیت و آرامش در شهر کرمانشاه مسابقات کشوری قرآن برگزار می‌کنیم از برکت امام، رهبر معظم انقلاب و شهدای عزیز است. همچنین این مسابقات از برکت صبر خانواده‌های معظم شهدا است.

وی با اشاره به اینکه خداوند در قرآن حق تلاوت از ما طلب می‌کند، گفت: اینکه خداوند می‌فرماید حق تلاوت باید ادا شود این است که قاری یا حافظ قرآن اخلاق و رفتارش قرآنی باشد و منظور از حق تلاوت این نیست که قرآن را حفظ کنیم و آموزش دهیم باید در آیات الهی تدبر و به احکام و دستورات آن عمل کرد.

افرادی که به مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان راه می‌یابد باید خودی باشند/ نگذاریم اوامر دشمن در ما نفوذ کند

محمدی وحدت بین مسلمانان را راه عمل به دستورات قرآن دانست و گفت: دشمنان درصدد تفرقه در بین مسلمانان هستند اینها دشمن اسلام و قرآن هستند، اهل سنتی درست می‌کنند که سازمان جاسوسی آمریکا از آن حمایت می‌کند و اهل شیعه‌ایی درست می‌کنند که مورد حمایت انگلستان است در حالی که اسلام مسلمانان را به وحدت و همدلی دعوت می‌کند. پس یکی از احکام قرآن این است که نقشه دشمن را بشناسیم و نگذاریم اوامر دشمن در ما نفوذ کند.

رئیس سازمان اوقاف  با اشاره به نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان گفت: در آستانه انتخابات شاهد هستید که برخی از کسانی که درصدد اختلاف‌افکنی هستند برای امور سیاسی خود را آماده کرده‌اند. مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان دو پایگاه مهم هستند و کسانی که در آن حضور پیدا می‌کنند باید خودی باشند و غیر خودی به دنبال مفسده و ایجاد زحمت است.

ضرورت جلوگیری از نفوذ دشمن در کشور/ فتنه 88 را نباید فراموش کرد

وی با اشاره به فتنه سال 88 گفت: فتنه 88 را نباید فراموش کرد زیرا دیدیم که به خاطر همراهی برخی از عناصر ناآگاه و مغرض زمینه برای حمایت سران استکبار از فتنه فراهم شد.

محمدی از ضرورت جلوگیری از نفوذ دشمن در کشور خبر داد و گفت: امام خمینی (ره) سه راه برای نفوذ دشمن مطرح کرده است که آن حمله نظامی، حمله فرهنگی و نفوذ است و منافقان‌، لیبرال‌ها و بی‌دین‌ها با نفوذ در بین مردم و مراکز مختلف درصدد رسیدن به مقاصد خود هستند.


منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین