عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۸۶۶۰
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴
امروز و در اختتامیه مسابقات سراسری قرآن صورت می گیرد؛
مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه گفت: در مراسم اختتامیه سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که فردا شنبه ۵ آذرماه برگزار می شود، چهار تن از پیشکسوتان قرآنی مورد تجلیل قرار می گیرند.
عقیق:حجت الاسلام سید محمد باقر حسینی اراکی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات که با حضور نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و نماینده ولی فقیه در استان و ماموستا  ملاقادر محمدی برگزار خواهد شد، از چهار تن از پیشکسوتان قرآنی دهه ۶۰ تجلیل می شود.

مدیر کل اوقاف  و امور خیریه استان کرمانشاه بیان کرد: همچنین در این دوره از مسابقات سراسری قرآن، اخبار و رویدادهای مسابقات به صورت شفاف در کانال تلگرامی، در اختیار دو هزار کاربر و عضو این کانال، قرار می گیرد.

حسینی اراکی با اشاره به امکان دانلود فایل های صوتی متسابقین در کانال تلگرامی مذکور عنوان کرد: در این کانال علاوه بر مردم استان و کشور، از خارج ازکشور نیز افرادی عضو هستند.

وی افزود: مراسم رونمایی از کتابت جز سی ام قرآن که توسط خوش نویسان استان کرمانشاه تهیه شده، در مراسم اختتامیه انجام می شود و این اثر فاخر به عنوان یادگاری از این استان در سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن به سازمان اسناد ملی اهدا می شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: همچنین پس از مراسم اختتامیه با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدی،  نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه از دست اندرکاران و عوامل اجرایی این دوره از مسابقات تجلیل می شود.


منبع:مهر


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین