عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۷۰۸۶
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۴
مدیر عامل سازمان فضای مجازی در حاشیه پیاده روی اربعین خبر داد
افتتاحیه این نمایشگاه روز پنجشنبه 22 بهمن برگزار می شود و به مدت 6 روز تا تاریخ 27 بهمن ماه در محل نمایشگاه بین المللی شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو ادامه دارد.

عقیق: منصور امینی، مدیر عامل سازمان فضای مجازی سراج در حاشیه پیاده روی اربعین در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی، گفت: افتتاحیه این نمایشگاه روز پنجشنبه 22 بهمن برگزار می شود و به مدت 6 روز تا تاریخ 27 بهمن ماه در محل نمایشگاه بین المللی شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو ادامه دارد.

به گزارش عقیق مدیر عامل سازمان فضای مجازی سراج عنوان کرد: نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی در بخشهای «رسانه های برخط»، «بازی»، «پویانمایی»، «نرم افزارهای چند رسانه ای و تلفن همراه» و «سرویس و خدمات اینترنی» طراحی شده است.

امینی از راه اندازی بخش «سواد مجازی» به عنوان بخش ویژه نمایشگاه خبر داد و خاطر نشان کرد: این بخش شامل نشستها و کارگاهها، تهدیدها و فرصتها، کلینک و درمانگاه اعتیاد اینترنتی و بخشهای متنوع دیگر است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه توسط فعالان عرصه مجازی جبهه انقلاب اسلامی اداره می شود، گفت: طبق سنوات گذشته اقشار مختلف جامعه از قبیل دانش آموزان، مجموعه اولیا و مربیان و نخبگان دانشگاهی، مخاطبان این نمایشگاه هستند.

امینی ضمن تشکر از مرکز توسعه فناوری و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد از رایزنی ها و توافق های صورت گرفته با این مرکز خبر داد و تصریح کرد: نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی به عنوان یک نمایشگاه تخصصی به صورت مستقل از نمایشگاه ملی رسانه های دیجیتال برگزار می شود.

فراخوان و ثبت نام برای حضور در این نمایشگاه از نیمه آذر ماه از طریق سایت نمایشگاه به آدرس http://irdmfestival.com/ انجام خواهد شد.

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین