عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۶۵۵۲
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷
اوحدی:
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: به دلیل وجود زیر ساخت‌های مناسب در مرز شلمچه به زائران اربعین حسینی توصیه می‌شود، از این مرز تردد کنند.
عقیق:سعید اوحدی عصر دیروز در جمع خبرنگاران با تشکر از میزبانی و خدمات‌رسانی مطلوب عشایر عرب منطقه به زائران حسینی‌ اظهار کرد: به دلیل وجود ریر‌ساخت‌های مناسب موجود در مرز بین‌المللی شلمچه به زائران اربعین حسینی توصیه می‌شود که از این مرز برای ورود به کشور عراق استفاده کنند.

وی افزود: در بازدید از مرز چذابه و شلمچه ‌عشق و ارادت مردم خوزستان به ویژه عشایر عزیز عرب را مشاهده کردیم که همه دارایی خود را برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی در طبق اخلاص گذاشته‌اند.

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به وجود بیش از 120 موکب در مرز شلمچه برای ارائه خدمات به زائران، تصریح کرد: با فراهم کردن زیرساخت‌ها و افزایش گیت‌های گذرنامه باهمت و انسجام و همدلی موجود در ستاد اربعین حسینی استان خوزستان پیش‌بینی می‌شود که اربعین حسینی امسال پرشورتر از سال‌های قبل برگزار شود.

اوحدی تاکید کرد: زائرانی که تاکنون نسبت به دریافت ویزا دریافت اقدام نکرده‌اند هر چه سریع‌تر نسبت به دریافت ویزا اقدام نمایند.

وی خاطر‌نشان کرد: امکانات لازم در زمینه‌های حمل‌ونقل، بهداشت، تغذیه، اسکان و دارویی در این منطقه فراهم شده و جای نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

وی در پایان با تکذیب شایعه صدور ویزای رایگان و برداشته شدن روادید برای خروج زائران  از مرز، بیان کرد: بر اساس درخواست دولت عراق ویزای اربعین حسینی تحت هیچ شرایطی برداشته و لغو نمی‌شود.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین