عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۶۵۳۱
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷
از سوي نيروهاي پاكبان انجام مي شود؛
رنگ آميزي جدول خيابان هاي سطح شهر كربلا به ويژه خيابان هاي اصلي شهر و اطراف حرم مطهر امام حسين عليه السلام و حرم مطهر حضرت ابوالفضل العباس عليه السلام در دستور كار پاكبانان قرار گرفته است.
عقیق:بيش از ششصد نفر از نيروهاي پاكبان شهرداري تهران در مرحله اول از روز چهارشنبه بيستم آبان و در آستانه فرا رسيدن اربعين حسيني براي نظافت و رفت و روب كربلا و نجف اشرف وارد اين دو شهر مقدس شده اند و مشغول به ارائه خدمات هستند.
رنگ آميزي جدول خيابان هاي سطح شهر كربلا به ويژه خيابان هاي اصلي شهر و اطراف حرم مطهر امام حسين عليه السلام و حرم مطهر حضرت ابوالفضل العباس عليه السلام، افزون بر نظافت و رفت و روب، در دستور كار پاكبانان شهرداري تهران قرار گرفته است.
مهندس مرتضي آدينه معاون امور مناطق سازمان زيباسازي شهرداري در تهران در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج در كربلا گفت: در مجموع 10 تن رنگ براي رنگ آميزي جدول خيابان هاي كربلا و نجف و نيز ديوار نوشته ها اختصاص يافته است كه هم زمان در هر دو شهر در حال انجام است.
وي با بيان اينكه رنگ آميزي جدول خيابان ها با هماهنگي شهرداري كربلا و نيز شهرداري نجف صورت مي گيرد، اظهار داشت: در مجموع پنجاه پاكبان در كربلا و پنجاه پاكبان در نجف اشرف مشغول به رنگ آميزي جدول خيابان ها، شست و شوي جدول ها با واترجت و همچنين ديوارهاي سياه شده هستند.









211008



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین