عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۶۳۵۱
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۴
دانشجويان اهل سنت در ديدار با نماينده بعثه‌ مقام معظم رهبري در عراق از حضور خود در كربلاي معلي براي زيارت حضرت سيدالشهدا عليه السلام اظهار خرسندي كرده و آن را توفيق بزرگ برشمردند.
عقیق: حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني در ديدار شماري از دانشجويان اهل سنت كه براي ديدار وي در دفتر بعثه مقام معظم رهبري در كربلا حاضر شده بودند، دانشجويان را داراي چشم بينا و دلي بيدار خواند و بر لزوم هوشياري در مقابل نظام استكباري به ويژه گروهك تروريستي داعش تأكيد و اتحاد و همدلي را موجب عزت و اقتدار جهان اسلام برشمرد.
وي با اشاره به مشتركات بسيار زياد بين اهل سنت و تشيع خاطرنشان ساخت: امروز استكبار و صهيونيسم در صدد ايجاد تفرقه و تشتت بين مسلمانان است و فرهيختگان كشورهاي اسلامي رسالت سنگيني در خنثي سازي اين توطئه ها برعهده دارند.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق امام حسين عليه السلام را كشتي نجات براي تمام بشريت عنوان كرد و افزود: امروز دنيا گرفتار بحران اخلاقي و تربيتي شده است و تنها نجات بخش آن انديشه و فرهنگ حسيني است.
وي با بيان اينكه اهل سنت محب و دوستدار اهل بيت عليهم السلام هستند، گفت: همانگونه كه پيامبر اسلام صلي الله عليه و آله درباره عترت و قرآن سفارش فرموده است، مسلمانان بايد با تمسك به قرآن و عترت، عزت و اقتدار خود را حفظ كنند و با مقاومت در مقابل دشمن استكباري روحيه ظلم ستيزي را در خود تقويت كرده و آينده روشني براي خود رقم بزنند.
دانشجويان اهل سنت از حضور خود در كربلاي معلي براي زيارت حضرت سيدالشهدا عليه السلام اظهار خرسندي كرده و آن را توفيق بزرگ برشمردند.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین