عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۶۶۰۸
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸
دفاتر بعثه‌های مراجع عظام تقلید برای پاسخگویی به امور و سؤالات شرعی مقلدین در ایام برگزاری مناسک حج تمتع 1402 در مدینه منوره فعالیت خود را آغاز کرد.

عقیق: دفاتر یادشده متعلق به مقام معظم رهبری و ۹ نفر از مراجع عظام تقلید است که با حضور نمایندگان آنان در مدینه منوره فعالیت می‌کند.

بر اساس این گزارش، دفاتر بعثه‌های حضرات آیت‌‍ سبحانی، سیستانی، شبیری زنجانی و وحید خراسانی در قربان النازل، هتل قصرالاندلس قرار دارد.

دفاتر بعثه‌های حضرات آیات نوری همدانی و جوادی آملی در هتل ازکی المدینه مقابل جنت البقیع دایر شده است. دفتر بعثه آیت‌الله مکارم شیرازی در هتل دره امجاد السلام و اسحاق فیاض و حائری نیز در خیابان العوالی، در نزدیکی مرکز پزشکی جمهوری اسلامی ایران واقع شده است.

بعثه مقام معظم رهبری در اطلاعیه‌ای که برای مراکز محل استقرار حجاج ایرانی ارسال کرده، شماره تلفن دفاتر بعثه مراجع عظام تقلید را هم اعلام کرده است.

هر ساله نمایندگان مراجع عظام تقلید و اعضای بیوت مراجع در شهرهای مدینه و مکه مستقر می شوند تا به مراجعات، پاسخگویی به سوالات و دیگر امور شرعی مقلدان خویش رسیدگی کنند.

این دفاتر درحال حاضر در مدینه منوره دایر شده و با نزدیک شدن به ایام تشریق و زمان آغاز مناسک حج تمتع، در اوایل ماه ذی الحجه به مکه مکرمه انتقال می‌یابد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین